April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۵۶۵
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
0
یک تحلیلگر ارز‌های دیجیتال با نام مستعار Elcryptoprof در توییتی در ۸ فوریه، اظهار داشت که ماه فوریه می‌تواند ماهی کلیدی برای رشد دارایی بر اساس شاخص‌های تکنیکال و فاندامنتال و بررسی روند‌های تاریخی باشد.

پیش بینی روند قیمت بیت کوین ۲۳ بهمن ۱۴۰۱

بیت کوین در سال ۲۰۲۳رشد قابل توجهی را تجربه کرده است و این افزایش ممکن است دارایی را برای شروع یک رالی صعودی احتمالی آماده کند.

برای رسیدن به یک رالی احتمالی، تحلیلگر ارز‌های دیجیتال با نام مستعار Elcryptoprof در توییتی در ۸ فوریه، اظهار داشت که ماه فوریه می‌تواند ماهی کلیدی برای رشد دارایی بر اساس شاخص‌های تکنیکال و فاندامنتال و بررسی روند‌های تاریخی باشد.

این تحلیلگر اظهار داشت که بیتکوین پیش از این حرکتی بالاتر از میانگین متحرک ۱۰ روزه را تأیید کرده است. او اضافه کرد که با توجه به اینکه کندل ماهانه بیتکوین ماهانه بالاتر از این سطح بسته شده است، این رالی اخیر می‌تواند مشابه سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ باشد.

این می‌تواند مهم‌ترین ماه در سال ۲۰۲۳ باشد. بسته شدن کندل ماهانه بالاتر از MA۱۰ شروع روند صعودی جدید در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ را تایید کرده است. بیتکوین در حال حاضر به بالای MA۱۰ بازگشته است. این ماه مشخص خواهد کرد که آیا بیتکوین رالی جدیدی شروع می‌کند یا خیر.

قابل ذکر است، در مورد بیتکوین، نزدیک شدن به بالای خط MA۱۰ نشان می‌دهد که ارز دیجیتال در حال تجربه روندی صعودی است و می‌تواند در مراحل اولیه روند صعودی باشد.

این امر به ویژه برای بیتکوین مهم است، زیرا این دارایی در سال ۲۰۲۲ دچار افت قیمت قابل توجهی شد.

شاخص‌های صعودی بیت کوین

با بررسی اندیکاتور‌ها مشخص می‌شود که بیتکوین نشانه‌های احتمالی از شکست روند نزولی را نشان داده است. به عنوان مثال، بیتکوین اخیراً الگوی معاملاتی تقاطع طلایی (Golden Cross) را تأیید کرد که آخرین بار قبل از دوره‌های صعودی ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱در نمودار ظاهر شده است.

پس از افزایش حدود ۴۰ درصدی از ابتدای سال، به نظر می‌رسد بیتکوین در هفته گذشته مسیری پر از دست‌انداز را طی کرده است که نشان‌دهنده شک و تردید کلی سرمایه‌گذاران در مورد این رالی غافلگیرکننده است.

در مجموع، رالی بیتکوین به بازار کمک کرد تا در سال ۲۰۲۳حدود ۳۰۰ میلیارد دلار به ارزش بازارش اضافه کند و مارکت کپ یک تریلیون دلاری را پس بگیرد.

به طور کلی، بیتکوین به دنبال یک کاتالیزور مثبت از عوامل اقتصاد کلان است که بازار را در سال ۲۰۲۲ تحت فشار قرار دادند. دارایی‌های ریسکی مانند بیتکوین احتمالاً در پی کاهش نرخ تورم واکنش مثبت نشان دهند که نشانه کاهش احتمالی افزایش نرخ بهره است.

با این حال، علی‌رغم محرک‌های احتمالی صعودی، بیت‌کوین با عدم‌قطعیت مواجه است، زیرا بزرگ‌ترین ارز دیجیتال هنوز نتوانسته است بالای ۲۳ هزار دلار تثبیت شود. سطحی که در روز‌های اخیر به عنوان مقاومت قابل توجهی ظاهر شده است.

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین

با توجه به اینکه بیتکوین در نمودار‌های روزانه و هفتگی فقط کمتر از ۰.۵ درصد اصلاح کرده است، در حال حاضر این دارایی در محدوده قیمتی ۲۱ هزار دلار معامله می‌شود. بررسی سنج‌های یک روزه دارایی در TradingView تا حد زیادی صعودی است. مجموع گیج‌ها و میانگین‌های متحرک به ترتیب در ۱۱ و ۱۰ نشان از تمایل به خرید دارند. اسیلاتور‌ها در وضعیت خنثی و عدد ۸ هستند.

در نهایت، با اصلاح بیت کوین در کوتاه‌مدت، این دارایی همچنان تحت سلطه احساسات صعودی است که کفه ترازو را به سمت افزایش بیشتر قیمت سنگین‌تر می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: