April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۵۶۹
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
0
چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش با حضور تعداد ۳۰۰ شرکت داخلی در کیش برگزار می‌شود.

شمارش معکوس برگزاری چهارمین رویداد حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

این نمایشگاه از روز دوشنبه ۲۴ بهمن با حضور شرکت‌های "مالی و پولی"، " مجتمع‌های پتروشیمی"، "شرکت‌های دانش بنیان"، "مجتمع‌های پالایش و پترو پلاش" و" مدیران پتروشیمی‌های سراسر کشور" در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی کیش برگزار می‌شود و تا ۲۶ بهمن ادامه خواهد داشت.

همچنین این رویداد مهم اقتصادی که در فضایی به مساحت بالغ بر ۲۳ هزار متر مربع برگزار می‌شود می‌توان به حضور "وزارت نفت، شرکت صنایع پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور و انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت ایران اشاره کرد.

لازم به ذکر است در حاشیه این نمایشگاه بیش از ۳۰ نشست تخصصی و همایش جانبی با موضوعات تخصصی معرفی محصولات ساخت داخل در صنعت پتروشیمی و تامین مالی پروژه‌ها از طریق سیستم بانکی و نقش بازار سرمایه در این صنعت برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: