April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۶۰۵
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
0
با افزایش ورود گردشگران در ایام تعطیلات دهه مبارک فجر به جزیره کیش ضمن نظارت‌های فراگیر بازرسان این مدیریت بر حوزه‌های مربوطه به درخواست‌های گردشگران نیز رسیدگی شد.

نظارت‌های فراگیر بر نرخ کالا‌ها و عرضه ماهی در بازار کیش

علی امیدی گفت: بازرسان اداره نظارت و تنظیم بازار مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش با برنامه مدون و نظارت‌های فراگیر در راستای "ادامه طرح تشدید نظارت بر بازار" ضمن بازدید از ۳۷۰ واحد صنفی فعال در مراکز تجاری و خدماتی سطح جزیره کیش؛ به تعداد ۶۱ واحد دارای تخلفات صنفی "عدم درج قیمت کالا و تداخل صنفی" اخطاریه صادر شد.

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش، اظهار داشت: در ادامه بازدید بازرسان این مدیریت؛ تعداد ۱۳ واحد صنفی فاقد مجوز فعالیت اقتصادی به پلیس نظارت بر اماکن عمومی معرفی شدند.

امیدی در رابطه با ساماندهی فعالیت بازار ماهی، فرایند نحوه کنترل ورود به بازار، نرخ و عرضه ماهی، خاطر نشان کرد: نرخ ماهی توسط کمیته مربوطه تعیین و به مدیریت بازار ابلاغ شده است و با واحد‌های متخلف نیز برخورد قانونی خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: