April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۶۱۷
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
0

 

مقدمه

سال های 2021 و همچنین 2022، دو سال فوق العاده برای NFT ها و متاورس بود. در طی این سال‌ها بازی ها و پروژه های NFT و متاورسی بسیاری رونمایی و منتشر شدند. با توجه به اینکه اکثر کاربران در اوقات فراغت خود به سراغ گیم می روند، بازی های بلاکچینی با توجه به سیستم درآمد زایی که دارند توانستند افراد بسیاری را جذب کنند. این روزها بازی های مختلفی در حوزه متاورس و کریپتو کارنسی با قابلیت درآمد زایی که محوریت آن ها P2E است منتشر شده اند.

با توجه به این موضوع در ادامه قصد داریم تا به بررسی 5 بازی سود آور بلاکچینی بپردازیم و سپس آن ها را به شما معرفی کنیم. در صورتی که قصد دارید تا هر یک از بازی های فوق را شروع کنید و نیاز به آموزش دارید، می توانید به سراغ بخش بازی های بلاکچینی سایت زوم ارز بروید و آموزش بازی مورد نظرتان را به صورت کامل و جامع ببینید.

معرفی بازی های سود آور ارز دیجیتال

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، در زمان نگارش این مقاله بازی های بلاکچینی بسیاری منتشر شده است. از بین تمام بازی های فوق، اکثر آن ها نیاز به سرمایه اولیه دارند. به همین برخی از افراد علاقه ای به انجام آن ها ندارند. با توجه به این موضوع، تصمیم گرفتیم تا در ادامه بیشتر به سراغ بازی هایی برویم که نیازمند سرمایه اولیه نیستند و شما می توانید بدون هرگونه سرمایه ای در آن‌ها فعالیت کنید.

  1. بازی بلاکچینی پگاکسی Pegaxy

بازی بلاکچینی پگاکسی یکی از گیم های جذاب حوزه کریپتو کارنسی می باشد که مربوط به اسب سواری است. این بازی به صورت کامل در محیط متاورس ساخته شده است. زمانی که شما بازی پگاکسی را انجام می دهید، تنها نتایج مسابقه را مشاهده می کنید چراکه مسابقات این گیم به صورت کامل در محیط متاورس انجام می شود.

علاوه بر این موضوع، بازی بلاکچینی پگاکسی یک Auto Fight Game است؛ یعنی در این گیم شما هیچ کنترلی بر بازی ندارید. پس از شروع هر مسابقه اسب ها با توجه به قدرتی که در اختیار دارند، شروع به دویدن می کنند و در نهایت با توجه به سرعت آن ها، نفرات برتر در پایان مسابقه مشخص می شود.

در این بازی جذاب، شما برای شروع باید یک اسب و یا پگا خریداری کنید. (در این گیم به اسب ها پگا گفته می شود.) با توجه به این موضوع می توان گفت که این بازی نیاز به سرمایه اولیه دارد؛ اما نگران نباشید، در صورتی که شما سرمایه اولیه نداشته باشید، باز هم می توانید این بازی را انجام دهید و با اسب ها مسابقه دهید.

با توجه به کاهش قیمت توکن و کوین ها در دنیای کریپتو کارنسی، در حال حاضر اگر قصد خرید اسب داشته باشید نیازی به پرداخت هزینه های گزاف نیست. شما می توانید با اختصاص اندکی از سرمایه خود به این بازی، یک اسب و یا یک پگا خریداری و سپس در مسابقات شرکت کنید.

در صورتی که علاقه به سرمایه گذاری در این بازی ندارید، همان‌طور که گفتیم می توانید بدون سرمایه اولیه بازی پگاکسی را آغاز کنید. برای انجام این کار پس از ورود به سایت بازی ابتدا باید به سراغ بخش Renting بروید. در این قسمت شما می توانید اسب های مورد نظر خود را اجاره کنید.

برای اجاره اسب در این بازی دو راه در پیش دارید. در اولین بخش شما می توانید با توجه به قیمتی که برای اجاره اسب مشخص شده است، هزینه آن را بپردازید و سپس اسب را به مدت یک روز یا 24 ساعت اجاره و سپس مسابقه دهید. در پایان زمان اجازه هرچه از مسابقات کسب کرده باشید به ولت شما واریز می شود.

در حالت دوم، به جای پرداخت هزینه، درآمد یک روز اسب در بین شما و مالک پگا تقسیم می شود. با توجه به این موضوع شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که در این صورت چند درصد به ما اختصاص پیدا می کند؟ این موضوع بستگی به مالک دارد چراکه میزان درصد های هر طرف را مالک مشخص می کند.

ما در سایت زوم ارز به صورت کامل این بازی را به شما آموزش داده ایم. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر هستید می توانید به سراغ مقاله آموزش بازی بلاکچینی پگاکسی بروید و مطلب فوق را مطالعه کنید. پس از مطالعه مقاله فوق به صورت کامل به این بازی مسلط خواهید شد و می توانید به راحتی کسب درآمد کنید.

  1. بازی بلاکچینی لیگ اف کینگدامز League of kingdoms

تا به حال به سراغ بازی کلش اف کلنز clash of clans رفته اید؟ اگر علاقه مند به سبک این بازی هستید، می توانید به جای کلش اف کلنز که هیچ منبع درآمدی برای شما ندارد، به سراغ بازی لیگ اف کینگدامز League of kingdoms بروید. این بازی یک گیم بلاکچینی معروف می باشد که این روزها در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد.

در بازی League of kingdoms شما ابتدا باید دهکده خود را بسازید و نیروها را پرورش دهید. سپس می توانید به سراغ بخش جهانی بروید و به دیگر دهکده ها حمله کنید و همچنین غنیمت جمع آوری کنید.

با جمع آوری غنیمت، می توانید آن ها را به NFT تبدیل و سپس در بازار های ثانویه مثل اوپن سی opensea آن ها را برای فروش بگذارید و کسب درآمد کنید. البته لازم به ذکر است که این بازی مارکت پلیس Marketplace اختصاصی نیز دارد اما هنوز بخش خرید و فروش منابع در آن راه اندازی نشده است.

جز خرید و فروش منابع، در بازی League of kingdoms راه های کسب درآمد دیگری نیز وجود دارد. برای مثال در این بازی شما می توانید زمین های بخش جهانی را خرید و فروش کنید. قسمت های مهم بخش جهانی زمین هایی وجود دارد که برای خرید و فروش منتشر شده اند. در صورتی که قصد دارید، می توانید یک زمین خریداری کنید و پس از مدتی، هنگامی که قیمت زمین رشد کرد آن را برای فروش بگذارید.

زمین های این بازی نیز همانند منابع در مارکت پلیس های ثانویه مثل اوپن سی Opensea خرید و فروش می گردد و در مارکت پلیس رسمی این بازی شما نمی توانید در حال حاضر هیچ زمینی خرید و فروش کنید. با توجه به این موضوع شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که در مارکت پلیس رسمی بازی لیگ اف کینگدامز در حال حاضر چه نوع NFT خرید و فروش می شود؟

در این بازی برای درآمد زایی جز خرید و فروش منابع و همچنین زمین، امکان کسب درامد از طریق خرید و فروش دراگون نیز دارد. دراگون ها در این بازی نوعی اژدها هستند که شما می توانید از آن ها برای مبارزه های خود استفاده کنید. در صورتی که تمایل به خرید و فروش دراگون داشته باشید، می توانید از مارکت پلیس اختصاصی این بازی استفاده کنید. خوشبختانه خرید و فروش دراگون در مارکت پلیس رسمی انجام می شود. البته لازم به ذکر است که در آینده باقی بخش های مارکت این بازی مثل خرید و فروش زمین و همچنین منابع نیز راه اندازی می شود.

بازی بلاکچینی League of kingdoms جدیداً یک توکن با نام LOKA نیز راه اندازی کرده است. این توکن به صورت اختصاصی برای پروژه فوق می باشد. جز خرید و فروش NFT ها در این بازی که شامل منابع، دراگون و زمین می شود، شما می توانید با شرکت در رویداد ها این توکن را کسب و با فروش آن درآمد برای خود ایجاد کنید. در حال حاضر اکثر صرافی و کیف پول های معروف از توکن فوق پشتیبانی می کنند؛ بنابراین اگر در صدد انجام این بازی هستید، با اطمینان می توانید در رویداد های بازی شرکت کنید تا توکن LOKA کسب نمایید. در صورتی که قصد دارید تا بیشتر با بازی لیگ اف کینگدامز آشنا شوید، به شما پیشنهاد می کنیم که مطالعه مقاله آموزش بازی League of kingdoms را از دست ندهید.

  1. بازی بلاکچینی آپلند Upland

در دنیای واقعی، خرید و فروش ملک به عنوان یک راه درآمدی پرطرفدار به حساب می آید. با توجه به پیشرفت هایی که دنیای متاورس در حوزه کریپتو داشته است، این روزها امکان خرید و فروش ملک در متاورس نیز مهیا شده است. در صورتی که شما تمایل به خرید و فروش این نوع از دارایی دارید، می توانید جز دنیای واقعی به سراغ متاورس و NFT ها بروید و در آن ها ملک های مورد نظرتان را خرید و فروش کنید.

برای شروع کار نیاز به پلتفرم هایی دارید که از این امکان پشتیبانی می کنند. پلتفرم آپلند یکی از گیم هایی است که شما می توانید زمین و ملک مورد نظر خود را خریداری کنید. حتی جدیداً این پلتفرم امکانی را به بازی اضافه کرده است تا علاقه مندان بتوانند بر روی زمین هایی که خریداری می کنند ساخت و ساز انجام دهند و ساختمان های مورد نظر خود بسازند. در صورتی که شما یک زمین ساده خریداری کنید و سپس در آن یک ملک بسازید، می توانید با قیمت بالاتری آن را برای فروش بگذارید و در نهایت از این راه درآمد کسب کنید.

یکی از بزرگ ترین مشکلات این پلتفرم، عدم ارائه خدمات به کاربران ایرانی می باشد. متأسفانه با توجه به تحریم ها علیه کشور ایران، ای پی IP های ایران توسط توسعه دهندگان آپلند مسدود شده است. در صورتی که قصد استفاده از این پلتفرم را دارید، باید هویت ایرانی خود را منتشر نکنید و با ای پی کشور هایی که توسط این پلتفرم مجاز اعلام شده اند وارد این پلتفرم شوید.

علاوه بر این مشکل، پس از اینکه ملک و مستغلات خود را در بازی آپلند فروختید، برای نقد درآمد خود به دلار کمی مراحل پیچیده ای دارید. بازهم تحریم ها در این موضوع دخیل است. سیستم های پرداختی این بازی در ایران نیاز به نرم افزار های تغییر ای پی دارند و از کاربران ایرانی پشتیبانی نمی کنند. این مشکل با تغییر ای پی رفع نمی شود و باید حتماً از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند کمک بگیرید و درآمد خود را نقد کنید. دقیقاً همانند بخش کسب درآمد یوتیوب!

در بازی آپلند شما می توانید در موقعیت های مختلف اقدام به خرید زمین کنید. پس از خرید زمین، نوبت به این رسیده است که آن را بسازید. در صورتی که تمایل به ساخت زمین نداشته باشید، می توانید پس از گذشت مدتی زمین های خود را بفروشید و سپس از این طریق درآمد کسب کنید.

این بازی یک توکن اختصاصی با نام UPX دارد. این توکن غیرقابل خرید و فروش در صرافی ها و ... می باشد. در اصل باید عنوان کنیم که توکن UPX تنها مختص به بازی آپلند است و شما تنها در این بازی می توانید توکن فوق را خرید و فروش کنید.

این بازی یک قانون بسیار جذاب دارد. پلتفرم آپلند از چند سطح تشکیل شده است. سطح اول، زمانی که کاربران وارد بازی می شوند Visitor است. این لغت در فارسی معنای مختلفی دارد؛ اما در این بازی به معنای مهمان و یا توریست می باشد.

پس از سطح Visitor، شما می توانید سطح آپلندر یا Uplander را دریافت کنید. این سطح به عنوان شهروند حساب می باشد و می توانید خرید و فروش ملک را در این بازی آغاز کنید. در هر سطح محدودیت هایی برای بازیکن تعریف شده است که این امر بازی را جذاب تر کرده است. زمانی که سطح شما در مراحل ابتدایی یعنی Visitor می باشد، می بایست هر 7 روز یک بار ویزا خود را در بازی تمدید کنید. در صورتی که پس از گذشت مهلت تعیین شده از این کار صرف نظر کنید، حساب کاربری و دارایی تان به صورت کامل از بازی حذف می شود و مجدد باید یک حساب کاربری دیگر ایجاد کنید.

برای آشنایی با بازی جذاب آپلند تنها این مقاله کافی نیست. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا شما را به مطالعه مقاله آموزش بازی آپلند در سایت زوم ارز دعوت کنیم. شما می توانید با مراجعه به مقاله فوق و مطالعه آن، به صورت کامل به بازی آپلند مسلط شوید و به راحتی از این بازی کسب درآمد کنید.

  1. بازی بلاکچینی موباکس Mobox

بازی موباکس یکی از بازی های مولتی گیم است. در این بازی یک گیم اختصاصی و چندین گیم متفاوت وجود دارد. گیم اختصاصی پلتفرم موباکس مربوط به استخراج ارز دیجیتال است. اگر علاقه مند به استخراج ارزهای دیجیتال هستید ولی سرمایه مورد نیاز را ندارید، می توانید از این پلتفرم استفاده نمایید.

توسعه دهندگان این بازی در کنار گیم جذاب موباکس، یک توکن اختصاصی با نام MBOX توسعه داده اند. این توکن در پلتفرم موباکس قابل استخراج است. برای استخراج توکن فوق نیازی به هیچ دستگاه ماینر و یا... ندارید. برای انجام این کار کافی است تا از مارکت پلیس بازی یک و یا تعدادی مومو MOMO خریداری کنید. پس از خرید مومو های فوق، با توجه به قدرتی که دارند می توانید آن ها را تنظیم کنید تا عملیات استخراج توکن MBOX را انجام دهند. پس از استخراج توکن به کیف پول شما واریز می شود و می توانید آن را برداشت کنید.

جز این راه از کسب درآمد، شما می توانید از طریق خرید و فروش MOMO از این بازی درآمد زایی کنید. در بازی موباکس کارکتر هایی وجود دارند که به آن ها مومو گفته می شود. مومو ها در مارکت پلیس اختصاصی بازی برای خرید و فروش و یا اجاره قابل رویت هستند.

معمولاً قیمت اجاره مومو ها نسبت به خرید آن ها کمتر است. به همین دلیل نمی توانید از مومو های اجاره ای در بخش استخراج استفاده کنید. اگر تمایل به حضور در سیستم استخراج پلتفرم موباکس را دارید، حتماً باید مومو خریداری کنید. در غیر این صورت نمی توانید فرآیند استخراج را انجام دهید.

با توجه به این موضوع، شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که از مومو های اجاره ای چه استفاده ای در بازی موباکس می شود؟ همان‌طور که اشاره کردیم این بازی مولتی گیم است و جز بحث استخراج، از چندین بازی دیگر پشتیبانی می کند. شما برای اینکه بتوانید بازی های فوق را انجام دهید نیاز به مومو دارید. در صورتی که قصد خرید مومو برای بازی های موجود ندارید، می توانید آن ها را اجاره و سپس بازی های فوق را انجام دهید. اگر درباره این موضوع برایتان سؤالی ایجاد شد، می توانید در بخش نظرات از ما بپرسید.

در آخر، اگر قصد دارید تا با پلتفرم موباکس به صورت کامل آشنا شوید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً مقاله آموزش بازی بلاکچینی موباکس را در سایت زوم ارز دنبال کنید. در مقاله فوق به صورت کامل و جامع بازی بلاکچینی موباکس بررسی شده است و در نهایت روش های کسب درآمد از این بازی را مطرح کرده ایم.

سخن آخر

 در آخر قصد داریم تا برای آشنایی بیشتر با بازی های بلاکچینی به یکی از مهم ترین مزایا آن اشاره کنیم. یکی از مهم ترین مزایا بازی های بلاکچینی مالکیت دارایی می باشد. زمانی که شما در بازی های بلاکچینی یک آیتم کسب می کنید، معمولاً آیتم های فوق به صورت یک محصول NFT برای کاربر ثبت می شود. ان.اف.تی ها در بازی های بلاکچینی منحصر به فرد هستند. هنگامی که شما یک NFT خریداری و یا اینکه به صورت ایردراپ دریافت می کنید، با توجه به اینکه مالکیت NFT فوق برای شما ثبت شده است، هیچ فردی نمی تواند ادعایی من باب مالکیت NFT شما کند.

منبع: زوم ارز

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: