April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۶۵۷
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
0
حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی، درباره زمان اعطای سهام عدالت به جاماندگان توضیحاتی داد و گفت: اعطای سهام عدالت به جاماندگان مشروط شد.

خبر مهم درباره زمان اعطای سهام عدالت به جاماندگان

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: اگر ایراد هیات تطبیق مجلس رفع شود، امکان تخصیص سهام برای مشمولان تا پایان امسال وجود دارد.

حسین قربان زاده در خصوص اینکه آیا زمان اعطای سهام عدالت به جاماندگان تا پایان سال نهایی خواهد شد، گفت: در این زمینه هیات تطبیق مجلس ایراداتی را گرفته و با ایراد هیات تطبیق مجلس عملا آیین نامه‌ای که هیات وزیران تصویب کرده است باید به تصویب شورای عالی سیاست‌های اصل ۴۴ برسد، در غیر این صورت امکان تخصیص سهام وجود ندارد.

او افزود: اگر جلسه شورای عالی سیاست‌های اصل ۴۴ که از سه قوه در آن عضو هستند (البته امسال تنها یکبار جلسه آن‌ها تشکیل شده است) تا پایان سال تشکیل شود و فرصتی اگر باقی بماند، امکان تخصیص سهام عدالت به جاماندگان وجود دارد.

چرایی تاخیر در اعطای سهام عدالت به جاماندگان
قربان زاده در خصوص چرایی تاخیر در عملیاتی شدن طرح اعطای سهام عدالت به جاماندگان بیان کرد: ما در تاریخ ۲۲ خرداد امسال پیشنهاد خود را ارائه کردیم و بخشی در دولت، کمیسیون‌ها و نهایت در رفت و برگشت معاونت حقوقی ریاست جمهوری معطل ماند و در آخر نیز در هیات تطبیق مجلس مورد ایراد واقع شد که همه این موارد سبب تاخیر این روند شده است.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: به هر حال اگر شورای عالی سیاست‌های اصل ۴۴ تشکیل جلسه دهد و ایراد هیات تطبیق مجلس رفع شود، امکان تخصیص سهام برای مشمولان کمیته امداد و بهزیستی حدود ۳.۵ میلیون نفر تا پایان امسال وجود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: