خرید سرور مجازی ویندوز و لینوکس با فناوری KMV آذرسیس

احتمالا اولین بار نیست که مطالبی در مورد سرور مجازی ویندوز در سرویس میزبانی وب می شنوید. ممکن است شما نیز جز کاربرانی هستید که از این سرور مجازی به عنوان یک سیستم پشتیبانی برای تثبیت و به حداکثر رساندن عملکرد سایت و سرور استفاده می کنید.

اگر در این زمینه فعال هستید، احتمالا اطلاعاتی در مورد ارائه دهندگان میزبانی VPS نیز دارید. اما سوال اینجاست که آیا تا به حال در مورد VPS KVMنیز چیزی به گوشتان بر خورده است؟ این نوع VPS می تواند انتخاب مناسبی برای پشتیبانی از وب سایت کاربران است. در این آموزش در مورد سرور مجازی ویندوز KVM مطالبی را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

راهنمای خرید سرور مجازی ویندوز با فناوری KVM

بهترین راه برای خرید سرور مجازی، کمک گرفتن از شرکت های ارائه دهنده میزبانی است. این شرکت ها برنامه های میزبانی مشترکی را ارائه می دهند که این امکان را فراهم می کنند تا چندین وب سایت به طور اشتراکی از یک سرور استفاده کنند. همچنین، آنها می توانند پهنای باند و فضای دیسک نامحدودی را همراه با سرور های خود به شما ارائه دهند تا وب سایت شما هرگز با فضای خالی یا افزایش سرعت رو به رو نشود.

KVM چیست؟

KVM یا ماشین مجازی مبتنی بر kernel که یک فناوری مجازی سازی متن باز بوده و امکان تبدیل سیستم لینوکس به Hypervisor را برای شما فراهم می کند. توجه داشته باشید که خود این ماشین مجازی نیز در لینوکس ساخته می شود. هر سرور فیزیکی که در kvm ساخته می شود، قادر به انجام فعالیت های خود به صورت مستقل خواهد بود. با KVM می توانید هسته را روی non-root اجرا کرده و از هر نوع سیستم عامل دلخواه مانند ویندوز، لینوکس و غیره استفاده کنید.

ممکن است این کار از لحاظ اقتصادی به صرفه نباشد شما می توانید برای مدیریت هزینه، KVM را روی یک ویندوز vps ارزان اجرا کنید. KVM به دلیل عملکرد بالا و مستقل بودن در بین کاربران از محبوبیت خاصی بر خوردار می باشد.

اما توجه داشته باشید قبل از سفارش سازی فضای دیسک، رم و غیره، باید سرور مجازی خود را مجددا راه اندازی کنید. نکته قابل توجه این است که KVM VPS هسته مخصوص به خود را دارد که از میزبان جدا شده است. این کار می تواند کاربران KVM VPS کنترل کاملی بر منابع سرور دارند.

سرور مجازی لینوکس و ویندوز با پهنای باند نامحدود

KVM VPS مزایای

همان طور که در ابتدای این آموزش نیز اشاره شد، این سیستم VPS به دلیل مستقل بودن، یک سرور نیمه خصوصی به شمار می رود.

متکی نبودن این سرور، باعث می شود که به تنهایی کار کند و عملکرد هیچ سرور مجازی دیگری را مختل نمی کند. توجه داشته باشید که عملکرد یک وب سایت رابطه مستقیمی با منابع دارد. از این رو شما با KVM کنترل کاملی بر استفاده از منابع سرور دارید.

پس، به کارگیری از KVM VPS به شدت توصیه می شود. KVM VPS شما را قادر می سازد تا بدون هیچ نگرانی در مورد محدودیت های Node، تغییراتی را در تنظیمات سرور به وجود بیاورید. از مزایای دیگر این VPS، می توان به پشتیبانی از SWAP اشاره کرد. حافظه مجازی یا SWAP، امکان اجرای برنامه ها را حتی اگر میزان استفاده از Ram در بالاترین حد خود باشد، فراهم می کند. برخی دیگر از ویژگی های KVM VPS به صورت زیر است:

  • امکان استفاده از سرور از راه دور با KVM VPS

  • مدیریت حافظه

  • پشتیبانی از سخت افزار

  • امنیت زیاد به هنگام فرآیند مجازی سازی

  • توانایی ذخیره سازی هر گونه حافظه پشتیبانی شده

  • عملکرد و مقیاس پذیری بالا

  • قابلیت بالای اولویت بندی

  • توانایی برنامه ریزی و کنترل منابع

  • پشتیبانی از طیف گسترده از پلتفرم ها

  • پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز و لینوکس

KVM معایب

  • پیچیدگی فرآیند پیکربندی در این سیستم مجازی ساز

  • محدودیت در فروش منابع  KVM VPS

  • عدم وجود پشتیبانی از on-demand برای کاربران

  • عدم وجود فرآیند مقیاس پذیری منابع به هنگام استفاده از سرور

آذرسیس ارائه دهنده انواع سرور مجازی ، سرور اختصاصی و ... با بهترین کیفیت و فناوری روز دنیا

معرفی خدمات سرور مجازی با فناوری KVM در آذرسیس

مجموعه آذرسیس ارائه دهنده خدمات میزبانی وب ، سرور مجازی و سرور اختصاصی با فناوری KVM است.تمامی خدمات سرور مجازی ویندوز و سرور مجازی لینوکس آذرسیس با پهنای باند نامحدود , پورت شبکه تا 10 گیگابایت و همچنین مناسب برای مشاغلی چون میزبانی وبسایت های پربازدید ، فعالیت مستمر در بازار های مالی ، راه اندازی خدمات تحت وب شامل (سامانه های دولتی و خصوصی ، رزرواسیون آنلاین و .... ) می باشد.

نتیجه گیری

در این آموزش KVM VPS یا همان ماشین مجازی ساز را مورد بررسی قرار دادیم. همان طور که در متن مقاله نیز به آن اشاره کردیم، KVM VPS یک ماشین مجازی ساز مبتنی بر لینوکس است که امکان استفاده از هسته لینوکس به عنوان Hypervisor برای کاربران را فراهم می کند. بررسی معایب و مزایای KVM VPS می تواند به شما در انتخاب آن بسته به نیازتان کمک کند. ممنون که تا پایان این آموزش با ما همراه بودید.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: