April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۶۹۷
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
0
با احکام جداگانه «سید‌صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نائب رئیس، دبیر، اعضای شورای سیاستگذاری و رئیس ستاد گرامیداشت هفته کارگر منصوب شدند.

نائب رئیس‌ ‌شورای سیاستگذاری ‌و ‌‌رئیس ستاد گرامیداشت هفته کارگر‌، دبیر ‌‌و اعضای ‌این ‌شورا منصوب شدند

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در احکامی جداگانه «محمد چکشیان» معاون فرهنگی و اجتماعی به عنوان نائب رئیس شورای سیاستگذاری و رئیس ستاد گرامیداشت هفته کارگر و «مسعود ابراهیمی» به عنوان دبیر شورای سیاست گذاری منصوب شدند.

همچنین در احکامی دیگر «مجتبی مولوی» مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، «سید محمدرضا حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع، «میرهاشم موسوی» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، «علی حسین رعیتی فرد» معاون روابط کار، «ضرغام صادقی» معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها، «سید احمد هاشمی» مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست، «سید مرتضی موتورچی» رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی، «ابراهیم بازیان» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا)، «اسماعیل لله‌گانی» مدیرعامل بانک رفاه کارگران، «علیرضا عسگریان» دستیار ویژه وزیر و «نرجس بختیار خلج» مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده به عنوان عضو شورای سیاستگذاری گرامیداشت هفته کارگر منصوب شدند.

در متن حکم نائب رئیس شورای سیاستگذاری و رئیس ستاد گرامیداشت هفته کارگر آمده است:


نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی و به منظور تمهید تدابیر لازم جهت برگزاری شایسته هفته کارگر به موجب این حکم به عنوان «نائب رئیس شورای سیاستگذاری و رئیس ستاد گرامیداشت هفته کارگر» تعیین می‌شوید.

انتظار می‌رود با برنامه ریزی لازم و همکاری کلیه بخش‌های وزارتخانه، سازمان‌ها و صندوق‌های تابعه نسبت به تکریم هر چه باشکوه‌تر جامعه شریف کارگری و تبیین نقش کارگران به عنوان سربازان رزم اقتصاد مقاومتی و نقش این عزیزان در تحقق مؤلفه‌های ذیربط گام دوم انقلاب اقدامات لازم را به عمل آورید.
از خداوند متعال و تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) توفیقات روز افزون شما را مسألت دارم.

متن حکم اعضای شورای سیاستگذاری گرامیداشت هفته کارگر به شرح زیر است:

یکی از مهمترین برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که همه ساله با هدف تکریم جامعه شریف کارگری به عنوان سربازان رزم اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود، گرامیداشت هفته کارگر است.
به منظور راهبری مؤثر برنامه‌های هفته مذکور در جهت نیل به اهداف ترسیم شده و نظر به تعهد و تجربه جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «عضو شورای سیاستگذاری گرامیداشت هفته کارگر» تعیین می‌شوید.

از خداوند متعال و تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) توفیقات روزافزون شما را در خدمت به ملت شریف ایران اسلامی، مسألت دارم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: