مقدسی در جریان این بازدید ضمن دیدار و گفتگو با همکاران، از نحوه خدمت رسانی و پاسخگویی بخشهای مختلف بازدید و نکاتی را در خصوص پیشبرد بهتر کار ارائه نمودند.
عضو هیأت مدیره ضمن اظهار رضایت از نحوه اجرای مدل مدیریتی (SRM)، پویایی و انجام اجرای این سیستم را عامل پیشرفت بیشتر دانسته و خواستار تداوم جدی، کارسنجی و بهبود فرآیندها گردید، تا عملکرد نیروی انسانی با توجه به کاری که بر عهده دارد، بهبود یابد. وی در خصوص تبیین شاخصهای کارسنجی نیز خاطر نشان کرد: تبیین این شاخصها بایستی منجر به بهره وری بهینه گردد.
وی با بیان انتظارات هیأت مدیره بیمه ایران از شرکت ایدههای تجارت هوشمند سیمرغ گفت، تمامی پروژهها باید در اسرع وقت جمع بندی و خروجی مطلوبی داشته باشد چرا که این کار متضمن تجزیه و تحلیل پروژههای واگذار شده به شرکت سیمرغ و احضاء مشکلات و حل آنها میباشد.
عضو هیأت مدیره بیمه ایران در خاتمه علاوه بر اعلام آمادگی جهت حل مشکلات مرکز، برای همکاران آرزوی موفقیت و بهروزی نمود.