کد خبر: ۳۹۲۷۱۳
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
0
مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سایپاگام گفت: تنوع محصول با بهترین کیفیت در کنار افزایش رضایتمندی مشتری، شعار اصلی شرکت سایپاگام است که برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

تنوع محصول با بهترین کیفیت و افزایش رضایتمندی مشتری، شعار اصلی سایپاگام است

به گزارش سایپانیوز، مدیرعامل شرکت سایپاگام با بیان مطلب فوق گفت: این شرکت با هدف تولید دسته سیم خودرو‌های تولیدی گروه خوروسازی سایپا و به منظور کاهش هزینه‌های واردات قطعات، ایجاد اشتغال و بومی سازی قطعات مشغول به فعالیت است.

او افزود: با توسعه فعالیت‌های شرکت سایپاگام در سال ۱۳۹۸ به منظور کاهش هزینه‌های تولید خود و بالابردن کیفیت قطعات تولیدی مسئولیت تولید تمامی دسته سیم‌های محصولات گروه خودروسازی سایپا به تدریج به این شرکت واگذار شده است.

شاهرخی تصریح کرد: براساس هدف گذاری انجام شده در سال جاری سایپاگام افزایش ۳۰۰ درصدی فروش، کاهش قیمت تمام شده محصول به میزان ۲۵ درصد و افزایش ۹۵ درصدی رضایت مشتریان را در دستور کار قرار داده که خوشبختانه توانسته به این اهداف جامع عمل بپوشاند.

او افزود: در حال حاضر شرکت سایپاگام در رویکردی نوین، با نگاه تحول گرا در صدد است تا با برنامه ریزی دقیق از طریق بهره گیری از پرسنل مجرب و کارآمد و همچنین استفاده از آخرین فن آوری‌های روز دنیا در تولید دسته سیم و فعال کردن سیستم‌های مکانیزه در فرآیند‌های شرکت، به بزرگترین شرکت تولید کننده دسته سیم در سطح کشور تبدیل شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: