April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۷۲۷
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
0
خرید خانه در حوالی دو میدان معروف، محبوب و قدیمی یعنی میدان انقلاب و میدان آزادی برای برخی‌ها جذاب است.

قیمت آپارتمان از انقلاب تا آزادی

نگاهی به وضعیت بازار مسکن در حوالی میدان آزادی و میدان انقلاب انداخته‌ایم. میدان انقلاب در تقاطع خیابان‌های انقلاب، کارگر و آزادی واقع شده و به دلیل قرارگیری در مرکزیت، از دسترسی مناسبی برخوردار است. میدان آزادی نیز بزرگ‌ترین میدان شهر تهران است و در بخش غربی آن قرار دارد. این میدان از شمال به خیابان بهبودی و خیابان شادمان، از غرب به اتوبان یادگار امام، از شرق به میدان انقلاب و از جنوب به خیابان جیحون متصل می‌شود. میدان آزادی و انقلاب به دلیل هم‌جواری با یکدیگر، یکی از مهم‌ترین محله‌های شهر تهران به حساب می‌آیند.

طبق مشاهدات و بررسی ما از فایل‌های عرضه شده مشاوران املاک در پلتفرم‌های خرید و فروش مسکن، برای خرید یک خانه نقلی با مساحت ۶۰ مترمربع در انقلاب، دست‌کم باید ۳ میلیارد تومان نقدینگی داشت و در آزادی نیز، این رقم حدود ۳ میلیارد تا ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

برای خرید واحدی با متراژ ۱۰۶ مترمربع در حوالی میدان انقلاب، با قدمتی بالای ۳۰ سال، ۴ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان بودجه لازم است. همچنین یک خانه ۶۸ متری با قدمت ۲۳ سال در این محله، ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون قیمت‌گذاری شده است.

واحدی نوساز با متراژ ۱۱۰ متر مربع نرسیده به میدان آزادی، ۸ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان پیشنهاد شده است و در استاد معین، یک خانه ۷۵ متری با قیمت ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: