دارایی بر رایزنی با کارفرمایان قدیمی و یافتن دوستان جدید تاکید کرد
کد خبر: ۳۹۲۷۴۵
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
0
قائم مقام شرکت آسفالت طوس پالایش قشم بر رایزنی با کارفرمایان قدیمی و یافتن دوستان جدید در نمایشگاه پتروشیمی کیش تاکید کرد و گفت: امیدواریم مانند گذشته، رونق به زندگی صنعتکاران بازگردد تا ما نیز بتوانیم شاهد شکوفایی صنعت کشور باشیم.

یادآوری نام بلندآوازه و سابقه درخشان آسفالت طوس+(فیلم)

داریوش دارایی در چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی "حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش" که در جزیره کیش برگزار شد، با اعلام اینکه شرکت آسفالت طوس یک پیمانکار عمومی است گفت: آسفالت طوس سابقه فعالیت چشمگیر 40 ساله دارد، اما فعالیت در زمینه نفت و گاز را از ۲۰ سال پیش شروع کرده است.

 

وی با یادآوری اینکه پروژه شاخص آسفالت توس در زمینه نفت و گاز در حوزه دی پتروشیمی بوده است گفت: از اجرای پروژه دی پتروشیمی ۲۰ سال می گذرد که این پروژه مربوط به پتروشیمی بندر امام است.

 

قائم مقام شرکت آسفالت طوس پالایش قشم به تشریح فعالیت های دیگر این شرکت پرداخت و گفت: پس از دی پتروشیمی بندر امام، بر کارهای ای.تی.سی تمرکز کردیم که کارهای آف شور، فراساحل، ریزسکوی سرچاهی کامل، جک تاپ سایت، خط لوله زیر دریایی و کابل زیردریایی را انجام دادیم.

 

وی به تشریح اقداماتی پرداخت که آسفالت طوس در زمینه پالایشگاهی انجام داده و گفت: در زمینه پالایشگاهی، پالایشگاه نفت سنگین قشم و پروژه آزادگان جنوبی را کار کردیم. همچنین پروژه بزرگ ۲۲۰ میلیون دلاری زیرنظر آسفالت طوس انجام شد.

 

دارایی به تشریح فعالیت های کنونی آسفات طوس پرداخت و گفت: اکنون در جزیره قشم پروژه مخازن ۵۴۰ هزار بشکه ای را در دست اجرا داریم که برای شرکت نفت سرمایه‌گذاری قشم انجام می دهیم.

 

وی به تشریح دلایل حضور آسفات طوس در چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی "حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش" گفت: هدف از حضور در این نمایشگاه، یادآوری نام بلندآوازه آسفالت طوس و سابقه درخشان آن است.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: