April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر بازاریابی بیمه دی از حضور مدیران ارشد در نمایشگاه پتروشیمی کیش خبرداد
کد خبر: ۳۹۲۷۴۷
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
0
مدیر بازاریابی و فروش شرکت بیمه دی گفت: مدیران ارشد گروه دی در چهارمین نمایشگاه پتروشیمی و پالایش حاضر شده اند تا پاسخ شایسته به متقاضیان داده شود.
پاسخگویی شایسته در دستور کار گروه مالی بیمه دی(فیلم)
مهدی خیرخواهان در گفتگو با خبرنگار پول نیوز در چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی "حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش" در جزیره کیش با اعلام اینکه بیمه دی از سال ۸۳ که تاسیس شد، تاکنون فراز و نشیب‌های زیادی داشته گفت: با وجود تمامی چالشها، بیمه دی سعی کرد همواره در صنعت به عنوان یک شرکت حرفه‌ای در عرصه بیمه جایگاه خود را حفظ کند.

وی با اعلام اینکه بیمه دی در زمینه خدمات بیمه‌ای کار‌های زیادی انجام داده گفت: در حوزه‌های مختلف ارایه خدمات بیمه‌ای کار‌های خوبی انجام شده و دستاورد‌های خوبی داشته ایم.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت بیمه دی به تشریح آخرین دستاورد‌های شرکت پرداخت و گفت: بیمه دی از ابتدای سال تاکنون توانسته در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های چشمگیری داشته باشد، قرارداد‌های خوبی بسته و مشتریان بزرگ را حفظ کرده است.

وی با تاکید بر اینکه حفظ مشتری در تمامی بخش‌های اقتصادی از جمله بیمه اهمیت ویژه‌ای دارد گفت: تمرکز بیمه دی بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریانی است که با بیمه دی همکاری دارند و از این حیث اهمیت ویژه‌ای دارد، به ویژه آنکه همواره سعی داریم یک تجربه خوب و دلنشین را برای مشتریان ایجاد کنیم.

خیرخواهان در خصوص چهارمین نمایشگاه پتروشیمی و پالایش گفت: این نمایشگاه با تمرکز بر ساخت داخل تشکیل شده و شرکت‌های مختلفی در حوزه‌های نفت و انرژی حضور دارند.

وی نکته بسیار مهم چهارمین نمایشگاه پتروشیمی و پالایش را حضور گروه‌های مالی دانست و گفت: گروه مالی دی نیز متشکل از بانک، بیمه، صرافی و کارگزاری دی است که به صورت گسترده در این نمایشگاه حاضر شده که به مشتریان در حوزه‌های مالی و بیمه‌ای خدمات ارائه می‌دهد.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت بیمه دی از حضور مدیران ارشد گروه دی در نمایشگاه خبر داد و گفت: به این دلیل مدیران ارشد گروه دی در نمایشگاه حاضر شده اند تا بتوانیم به صورت مستقیم و به سرعت خدمات لازم را به مشتریان ارائه دهیم، قرارداد‌های مستقیم را ببندیم تا در فضای نمایشگاه، پاسخ شایسته به متقاضیان داده شود.
 
                                                                
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: