April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۷۵۵
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
0
معاون جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا نسبت به فروش قطعات یدکی تقلبی خودرو به شهروندان هشدار داد.

چگونه قطعات یدکی تقلبی خودرو را بشناسیم؟

سرهنگ عبداله چولکی دراین‌باره گفت: شرایط اقتصادی اخیر و افزایش قیمت‌ها منجر شده تا مجرمان به سمت تولید و توزیع لوازم یدکی و مصرفی تقلبی خودرو روی آور شوند. این افراد با تهیه و تولید لوازم یدکی و مصرفی بی کیفیت خودرو، چاپ و تهیه بسته‌بندی شرکت‌های معتبر و الصاق انواع برچسب مربوط به شرکت‌های معتبر، اقدام به پلمب کردن آن‌ها به گونه‌ای حرفه‌ای و غیر قابل شناسایی می‌کنند.

معاون جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا ضمن هشدار به خریداران این قطعات گفت: باید خرید و تهیه روغن موتور، ضدیخ، لنت ترمز، لوازم یدکی و مصرفی خودرو از نمایندگی‌های مجاز شرکت‌های معتبر و با اخذ فاکتور رسمی انجام شود.

وی با بیان اینکه تعویض قطعات یدکی و مصرفی خودرو نیز باید حتما در نمایندگی‌های مجاز شرکت‌های خودروساز و با اخذ فاکتور رسمی انجام شود، گفت: استفاده از لوازم یدکی و مصرفی تقلبی خودرو، خطرات جانی و مالی فراوانی را برای مردم ایجاد می‌کند بنابراین وزارت صمت باید هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را برای پیشگیری از این موضوع انجام دهد.

بر اساس اعلام سایت پلیس، به گفته چولکی شهروندان با مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در خصوص قطعات یدکی تقلبی خودرو برای بررسی با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: