کد خبر: ۳۹۲۷۵۶
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
0
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از مصوبه این کمیسیون برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده خبر داد. این در حالی است که برخی نمایندگان از افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده خبر می‌دادند.

میزان افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان برای ۱۴۰۲ قطعی شد

رحیم زارع با اشاره مصوبه جلسه امشب کمیسیون تلفیق مجلس گفت: بر اساس تصمیم کمیسیون تلفیق، حقوق گروه‌های مختلف حقوق بگیر در سال آینده به میزان ۲۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: براساس این مصوبه حداقل حکم کارگزینی سال ۱۴۰۲ حقوق بگیران معادل ۱.۲ برابر حداقل حکم کارگزینی حقوق بگیران سال ۱۴۰۱ موضوع جزء ۱ بند الف تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با اعمال امتیازات جز یک قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری خواهد بود.

زارع افزود: همچنین حقوق بازنشستگان وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه اجرایی نیز مشابه کارمندان میزان ۲۰ درصد نسبت به آخرین حکم حقوق سال ۱۴۰۱ افزایش می‌یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: