کد خبر: ۳۹۲۸۲۶
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
0
چهارمین نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش در جزیره کیش با حضور گسترده مدیران ارشد شرکت های حوزه نفت و پتروشیمی در غرفه بانک دی برای ملاقات با مدیرعامل این بانک همراه بود.

حضور مدیرعامل بانک دی در چهارمین نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی+(فیلم)

چهارمین نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش با شعار «ایرانی بسازیم، ایران را بسازیم»، از 24 تا 26 بهمن ماه، محلی برای عرضه تازه ترین دستاوردهای صنایع حوزه پتروشیمی و پالایش با تمرکز بر نوآوری و فناوری های نوین و توسعه زنجیره ارزش پایین دست پتروشیمی است.

دکتر علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک با بیان این که امکان ارائه همه خدمات بانکی رایج از سوی بانک دی به عموم مشتریان وجود دارد، گفت: خدمات متنوع و مناسبی برای ارائه به شرکت های بزرگ پتروشیمی و پالایشگاه ها و فعالان حوزه انرژی و نفت نیز تهیه و تدوین شده است. حضور فعال غرفه ها و کارآفرینان در این نمایشگاه بسیار مثبت ارزیابی می شود. همچنین حضور دانش بنیان ها که بانک دی در طول سال دانش بنیان ها را تامین مالی و ارائه خدمات مالی را ایجاد کرده است.


مدیرعامل بانک دی افزود: اکنون تعداد قابل توجه ای از مجموعه بزرگ پتروشیمی کشور در شعبه بانک دی، خدمات مالی و بانکی قابل توجهی را دریافت می کنند، اما ظرفیت چند برابر شدن این حجم خدمات و نیز افزایش جذب مشتریان نیز وجود دارد که امیدواریم پس از پایان نمایشگاه، شاهد آن باشیم.


وی همچنین به کامل بودن خدمات گروه مالی دی در حوزه بانک، بیمه، صرافی و کارگزاری اشاره کرد و گفت: گروه مالی دی در قالب یک سوپرمارکت مالی، آماده جذب منابع خرد؛ کلان است و به همه نیازهای مشتریان کوچک و بزرگ پاسخ مناسب ارائه می دهد، به گونه ای که جلب رضایت صددرصدی مشتری با تکیه بر همدلی و توانمندی داخلی در مجموعه دی، اولویت اصلی فعالیت هاست.


مدیرعامل بانک دی همچنین در دیدارهای مختلف با مدیران عامل شرکت صنایع تجهیزات نفت، بانک کارآفرین، مدیران ارشد بانک تجارت، دبیرکل انجمن صنفی پالایش نفت کشورٍ، مدیرعامل شرکت بیمه ایران ،هلدینک پتروپالایش اصفهان، مدیران ارشد بانک ملی ایران و مدیرعامل گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، مدیرعامل شرکت مدیران اقتصاد ؛شرکت «هافمن» ، مدیران ارشد شرکت «مپنا» با اعلام امادگی برای همکاری های مشترک، توسعه همکاری ها را ضامن پیشرفت اقتصادی کشور خواند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: