کد خبر: ۳۹۲۸۹۹
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
0
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌ گفت: اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید در اتاق شیشه‌ای باشد.

اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید در اتاق شیشه‌ای باشد/ لزوم اصلاح شاخص‌های عملکردی

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سید صولت مرتضوی» در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت که با حضور معاونین و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد، با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: در همه مقاطع حساس انقلاب اسلامی، مردم حضور حماسی داشته‌اند.

وی با اشاره به تعبیر «وزارت مردم» برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: وزارت مردم واژه‌ای است که‌معنای‌آن قابلیت دسترسی و ارزیابی در همه حوزه‌ها است.
مرتضوی تاکید کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تمامی حوزه‌ها از جمله رفاه و تامین اجتماعی، اشتغال، جمعیت، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، زیرساخت‌های پتروشیمی، دارو، تامین نیاز‌های اولیه و. فعالیت می‌کند.
وی تصریح کرد: ۸۰ تا ۹۰ درصد حوزه‌های فعالیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قابل تعریف و شاخص گذاری در راستای ارزیابی عملکرد است و در قالب شاخص‌های اختصاصی دارای قابلیت رصد و رهگیری است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد:اگر نتوانیم برای دستگاه‌های ناظر، شاخص‌های موردنظر را اثبات کنیم چگونه می‌توانیم برای مردم شاخص‌ها را اثبات کنیم؟ بنابراین باید اصلاح شاخص ها‌ی اختصاصی به نحوی انجام‌شود که قابلیت تحقق آن‌ها به لحاظ عملکرد و براساس ظرفیت‌های موجود امکان پذیر باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: