April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
نیدانی از نقش آفرینی منطقه ویژه اقتصادی لامرد در رونق اقتصادی کشور خبرداد
کد خبر: ۳۹۲۹۰۶
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
0
مدیر روابط عمومی مجتمع آلومینیوم جنوب(سالکو) با اعلام اینکه شهرستان لامرد در مسیر توسعه صنعتی گام برمی دارد گفت: لامرد در حال تبدیل شدن به عسلویه دوم ایران است.

تحقق ولایتمداری با توسعه صنایع و اشتغال

مصطفی نیدانی در گفت و گو با خبرنگار پول نیوز از پیش بینی برای احداث صنایع بزرگی در لامرد خبر داد و گفت: با عملیاتی شدن صنایع پیش بینی شده در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، آینده روشنی را پیش پای این منطقه می‌بینیم.


وی با اعلام اینکه قرار است کارخانه‌های فولاد بزرگی در منطقه ویژه احداث شود گفت: بررسی‌های لازم صورت گرفته و سرمایه گذاران مشخص شده اند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.


مدیر روابط عمومی مجتمع آلومینیوم جنوب با اشاره به پتروشیمی‌هایی که در منطقه ویژه اقتصادی لامرد در حال راه اندازی هستند گفت: ستاره هرمز اعلام کرده که تا پایان سال واحد تولید رزین را به بهره برداری می‌رساند که می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در منطقه داشته باشد.


وی از صدور مجوز برای کارخانه بزرگ سیمان خبر داد و گفت: روند موجود نشان میدهد که منطقه ویژه اقتصادی لامرد برای استان فارس و در سطح ملی نقش تعیین‌کننده‌ای خواهد داشت.


نیدانی با اعلام اینکه منطقه ویژه اقتصادی لامرد نقش تعیین کننده‌ای در پایان دادن به معضل بیکاری در منطقه لامرد ایفا خواهد کرد گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که تولید کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است، بنابر فرمایش ایشان، منطقه ویژه اقتصادی لامرد می‌تواند نقتش تعیین کننده‌ای در تحقق فرمایش رهبری داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید:فریاد آلومینیوم جنوب از بی ثباتی انرژی

 


وی با یادآوری اینکه در دیدار اخیر تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش بنیان، رهبری تاکید کردند که اگر قرار است مشکلات اقتصادی حل شود، باید تولید کرد و تولید را جدی گرفت گفت: منطقه ویژه اقتصادی لامرد به سرعت در مسیر تولید و اشتغالزایی گام بر می‌دارد.


مدیر روابط عمومی مجتمع آلومینیوم جنوب با اعلام اینکه سیاست گذاری کلان منطقه ویژه اقتصادی لامرد و پارسیان، از سوی ایمیدرو صورت می‌گیرد گفت: اگر بخواهیم واقع بین باشیم، ایمیدرو، منطقه ویژه اقتصادی لامرد و منطقه ویژه اقتصادی پارسیان مصداق بارز ولایتمداری و حرکت درمسیر سیاستگذاری‌های کلان نظام هستند.


وی با یادآوری اینکه در سال‌های اخیر رهبری نامگذاری سال را بر محوریت تولید گذاشتند گفت: نگاه مثبت رهبری به تولید، بیانگر آن است که تولید و اشتغالزایی تا چه اندازه می‌تواند در رفع مشکلات اقتصادی کشور موثر باشد.


نیدانی با اعلام اینکه استقرار صنایع در منطقه ویژه اقتصادی لامرد بخش قابل توجهی از مشکلات اقتصادی کشور را مرتفع می‌کند گفت: صنایع می‌توانند برای کشور ارزش افزوده ایجاد کنند، ارزآوری داشته باشند، تولید را افزایش دهند، ایجاد ثروت برای کشور کنند و تحولاتی به وجود بیاورند که همه این‌ها باعث رونق شهرستان لامرد نیز می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: