کد خبر: ۳۹۳۰۶۱
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
0
گوشی گلکسی A۵۲s یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ در محدوده میان رده‌ها به شمار می‌رود.

گوشی فوق العاده سامسونگ برای قشر متوسط

گوشی گلکسی A ۵۲ s یکی از بهترین و ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ در مقایسه با آخرین گوشی پرچم‌دار گلکسی S ۲۳ و پرچم‌دار سال گذشته گلکسی S ۲۲ است، زیرا این گوشی ویژگی‌های متمایزی را با قیمت نسبتاً پایین ارائه می‌کند.

قیمت Samsung Galaxy A ۵۲ s بسیار جذاب است وبا این وجود ویژگی‌های فوق العاده‌ای از جمله دوربین با وضوح بالا، عمر باتری زیاد و عملکرد عالی ارائه می‌کند.

قیمت و مشخصات سامسونگ گلکسی A ۵۲ s

سامسونگ گلکسی A ۵۲ s ۵ G دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED است. این گوشی از نرخ به روزرسانی بالا به میزان ۱۲۰ هرتز و وضوح صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. دارای یک خواننده اثر انگشت یکپارچه در پایین است و توسط یک لایه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

سامسونگ گلکسی A ۵۲ s ۵ G یک دوربین چهارگانه در پشت ارائه می‌کند که وضوح ۶۴ مگاپیکسلی دارد و با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید، سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی، سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی همراه است.

Samsung Galaxy A ۵۲ s ۵ G دارای یک پردازنده تولید شده توسط شرکت آمریکایی کوالکام، نوع Snapdragon ۷۷۸ G، با دقت ساخت ۶ نانومتر، ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت است.

Samsung Galaxy A ۵۲ s ۵ G همچنین دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

این گوشی با استاندارد IP ۶۷ می‌تواند در برابر آب و گرد و غبار مقاومت کند و از شبکه‌های ۵ G پشتیبانی می‌کند.

گلکسی A ۵۲ s ۵ G در رنگ‌های مشکی، سفید، بنفش و سبز با قیمت پایه ۴۷۰ دلار در دسترس است.

منبع: وبسایت البلد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: