کد خبر: ۳۹۳۰۹۷
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
0
اتحادیه کارمندان بهداشت و درمان انگلیس با تاکید بر نارضایتی از نحوه پاسخگویی دولت این کشور به خواسته‌های آنان، برای اعتصاب جدید فراخوان داد.

فراخوان پزشکان انگلیس برای دور جدیدی از اعتصابات

در پی کنار گذاشتن اتحادیه «یونیسون» از مذاکراتی بین «استیو بارکلی»، وزیر بهداشت انگلیس و اتحادیه‌ای به اسم «کالج سلطنتی پرستاری»، اعتصاب جدیدی برای تاریخ هشتم مارس (۱۷ اسفند ۱۴۰۱) اعلام شده است.

براساس گزارش گاردین، طبق اعلام این اتحادیه «به دلیل تشدید جدی اختلاف» بیش از ۳۲۰۰۰ نفر از اعضای این اتحادیه که در بخش‌های مختلف سرویس سلامت ملی انگلیس (ان. اچ. اس) اعم از آمبولانس، پرستاری و پیراپزشکی مشغول به کارند در اعتصاب هشتم مارس شرکت خواهند کرد.

«کریستینا مک‌آنیا»، دبیر کل اتحادیه یونیسون بیان کرد: «هیچ راه‌حل گزینشی در کار نیست. در اعتصاب‌ها بر سر دستمزدها، نیروی کار و مراقبت از بیماران پنج اتحادیه شرکت کردند. اینکه تصمیم بگیرید تنها با یک اتحادیه و نه اتحادیه‌های دیگر گفتگو کنید اعتصاب‌ها را متوقف نخواهد کرد و ممکن است وضعیتی بد را حتی بدتر کند.»

روز سه شنبه وزیر بهداشت و اتحادیه کالج سطلنتی پرستاری انگلیس بیانیه مشترکی منتشر کردند که بر اساس آن این اتحادیه تعلیق اعتصاب‌ها در ضمن اجرای مذاکرات بر سر دستمزد‌ها را اعلام کرد. این بیانیه باعث غافلگیری اتحادیه یونیسون و دیگر اتحادیه‌های کارمندان حوزه سلامت انگلیس به دلیل بی اعتنایی به خواسته و نقش آن‌ها شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: