کد خبر: ۳۹۳۱۱۳
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
0
مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: زکاتی که جمع آوری می‌کنیم در همان منطقه هزینه می‌شود و به منطقه دیگری منتقل نمی‌کنیم.

افزایش ۴۶ درصدی پرداخت زکات در استان تهران

ابولفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در همایش زکات استان تهران گفت: بر اساس آمار دریافت زکات تا پایان بهمن امسال ۱۵۶ میلیارد تومان دریافت شده و در مدت مشابه سال گذشته ۹۴ میلیارد تومان دریافت شده بود که با توجه به میزان زکات دریافت شده امسال نسبت به سال گذشته ۴۶ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: زکات فطره به نسبت جمعیت تهران عدد بالایی نیست که انتظار می‌رود ائمه جمعه در این خصوص کمک کنند تا بیشترین جذب را داشته باشیم.

پرپنچی اظهار کرد: میزان زکات فطره دریافت شده سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان بوده و امسال ۲۱ میلیار تومان شده است که بلافاصله بعد از جمع آوری به حساب نیازمندان واریز شد.

وی گفت: زکاتی که جمع آوری می‌کنیم در همان منطقه هزینه می‌شود و به منطقه دیگری منتقل نمی‌کنیم.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: روستائیان در زمینه زکات نقش اساسی دارند و همچنین امور مساجد بازوی پرتوانی می‌توانند باشد، زیرا حدود ۳ هزار مسجد در تهران داریم که می‌توانند نقش اساسی در زمینه دریافت زکات ایفا کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: