کد خبر: ۳۹۳۲۵۴
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
0
جلسه کمیته مضمون توسعه حوزه بین الملل و خدمات تجارت خارجی برگزار شد.

اهمیت به روزرسانی و همگامی با تغییرات در فضای کسب و کارهای ارزی

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، جلسه کمیته مضمون توسعه حوزه بین الملل و خدمات تجارت خارجی با هدف پایش راهکار‌های ذیل مضمون یادشده با حضور صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره و ناظر مضمون استراتژیک توسعه حوزه بین الملل، محمد شیریجیان عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول و علیرضا گچ پززاده معاون امور ارزی و بین الملل در محل اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک برگزار شد.

در این جلسه صمد عزیزنژاد بر اهمیت همگامی با تغییرات فضای کسب و کار ارزی و به روزرسانی و انجام به موقع پروژه‌ها تاکید کرد.

محمد شیریجیان تسریع در اجرای پروژه‌های ارزی بخصوص مواردی که بر رفع چالش‌های شعب منجر می‌شود را مورد اهمیت خواند و از همه همکاران خواست تا جهت دستیابی به این اهداف گام بردارند.

در ادامه این جلسه علیرضا گچ پز زاده معاون امور ارزی و بین الملل بانک نیز با اشاره به استفاده از ظرفیت ایجاد شده در بازار مبادلات ارزی اخیر برای ارائه خدمات به مشتریان، بر اهمیت و توجه به مناطق مرزی و مبادی ورود ارز جهت رفع نیاز‌های کشور نیز تاکید کرد.

در این نشست که با حضور معاونان و کارشناسان ادارات کل خارجه، مشارکت‌ها و توسعه شبکه بین الملل، ضمانت نامه‌های ارزی، سازمان و روشها، مدیریت عملیات بانکی و دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک انجام شد، مدیران پروژه‌ها به تشریح وضعیت پیشبرد راهکار‌ها و چالش‌های اجرایی آن‌ها پرداختند.

در پایان از زحمات مدیران پروژه‌های خاتمه یافته این حوزه نیز قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: