April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۳۲۸۵
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
0
سخنگوی شرکت ملی گاز کشور گفت: اکنون مصرف گاز بخش خانگی و تجاری با کمی افزایش نسبت به اوایل هفته گذشته به ۵۳۰ میلیون متر مکعب رسیده است.

مصرف گاز بخش خانگی و تجاری به ۵۳۰ میلیون متر مکعب رسید

عباس اعظمی سخنگوی شرکت ملی گاز کشور گفت: اکنون مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به عدد ۵۳۰ میلیون متر مکعب رسیده به طوریکه این رقم نسبت به اوایل هفته گذشته رقم بالایی را تجربه کرده است.

اعظمی با اشاره به وضعیت افت فشار گاز در کشور گفت: وضعیت افت فشار گاز در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی و شرق مازندران در مرز هشدار بود که خوشبختانه با افزایش دما مصرف تا حدودی کاهش یافته است که هنوز نیازمند همکاری بیشتر مردم هستیم.

سخنگوی شرکت ملی گاز کشور با اشاره به وضعیت تامین گاز پتروشیمی‌ها و نیروگاه‌ها گفت: اکنون محدودیت گاز صنایع برداشته شده است، همچنین مشکلی در گاز صنایع بخصوص سیمان نداریم و شبکه در صنایع فعال است.

او گفت: در روز‌های سرد به نیروگاه ها، صنایع عمده، فولادی ها، سیمانی‌ها و پتروشیمی‌ها علی رغم شرایط موجود گاز تحویل داده می‌شود و اینگونه نیست که گازرسانی به تمام واحد‌ها قطع شده باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: