April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۳۳۲۵
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
0
راه آهن امسال هیچ افزایش قیمتی در نرخ بلیت ها ندارد و براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار خرداد امسال، بلیت قطار به مسافران فروخته می شود.

راه آهن برنامه ای برای افزایش قیمت بلیت قطار ندارد

طبق پیگیری‌های صورت گرفته از شرکت راه آهن فروش بلیت برای ایام نوروز از شنبه ۱۳ اسفند به مدت سه روز آغاز می‌شود و با توجه به آنکه طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ماه شروع وتا ۱۶ فرودین ماه ادامه دارد بنابراین فروش بلیت در مسیر‌های مختلف در سه روز انجام می‌شود.

همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته هیچ افزایش نرخی در بلیت‌های قطار نداریم و نرخ بلیت براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار خرداد امسال است وبا این وجود نظارت‌ها به صورت کامل بر آژانس‌های مسافرتی انجام می‌شود.

از دی امسال ستاد ایمنی تشکیل شده وتامین ناوگان و برچیدن کارگاه‌ها تا ۲۰ اسفند ماه باید انجام شود. همچنین تمامی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در بین راه‌ها در تمامی ایستگاه‌های راه آهن نوسازی و بازسازی شده است. کیفیت راهبری و منسوجات داخل ناوگان و تجهیزات قطار‌ها به صورت کامل نوسازی شده است.

تعداد قطار‌ها و ناوگان در مسیر‌های پرتردد مانند مشهد افزایش خواهد یافت و سعی می‌شود در این ایام میزان توقف قطار‌ها کاهش یابد تا در این ایام قطار‌ها بیشترین بهره وری را داشته باشند.

پیش فروش بلیت‌های قطار‌های نوروزی سال ۱۴۰۲ از روز شنبه ۱۳ اسفندماه آغاز می‌شود که از روز یکشنبه ۱۴ اسفندماه پیش فروش بلیت‌های مسیر‌های منتهی به مشهد مقدس به استثنای تهران – مشهد نیز آغاز خواهد شد.

همچنین از روز دوشنبه ۱۵ اسفندماه پیش فروش بلیت‌های مسیر تهران – مشهد و بالعکس به فروش خواهد رسید. این پیش فروش‌ها تک مرحله‌ای خواهند بود و هیچگونه افزایش قیمتی نسبت به سال گذشته نخواهند داشت.

جهت رفاه مردم، بلیت‌ها هم از طریق حضوری و هم از طریق اینترنتی ارائه خواهند شد. برای افرادی که می‌خواهند به شکل حضوری بلیت تهیه کنند از ساعت ۸ صبح و از طریق مراکز مجاز فروش بلیت در دسترس خواهد بود و کسانی که می‌خواهند از طریق اینترنتی بلیت تهیه کنند، از ساعت ۱۴ روز‌های یاد شده این امکان را خواهند داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: