April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۳۴۷۰
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
0
پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی برای بازه زمانی ۲۳ اسفند تا ۱۵ فروردین از ساعت ۸ صبح امروز به مدت سه روز آغاز شد.

پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی آغاز شد

عرضه بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲، از امروز شنبه ۱۳ اسفند آغاز شد.

فروش بلیت قطار‌های مسافری برای همه مسیر‌ها به غیر از مسیر‌های منتهی به مشهد مقدس و بالعکس به صورت مراجعه حضوری از طریق همه مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز شنبه ۱۳ اسفند و فروش غیر حضوری این مسیر‌ها از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مجاز از ساعت ۱۴ همان روز انجام می‌شود.

‌عرضه بلیت قطار برای همه مسیر‌های منتهی به مشهد مقدس، به غیر از تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و بالعکس به صورت حضوری در روز یکشنبه ۱۴ اسفند از ساعت ۸ صبح و فروش غیر حضوری این مسیر‌ها از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مجاز از ساعت ۱۴ همان روز انجام می‌شود.

فروش بلیت قطار برای مسیر‌های تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و بالعکس هم به صورت حضوری روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه از ساعت ۸ صبح و آغاز فروش غیر حضوری بلیت برای این مسیر‌ها را از ساعت ۱۴ همان تاریخ است.

طبق اعلام شرکت راه آهن هیچ افزایش قیمتی در بلیت قطار‌های مسافری نوروزی وجود ندارد و با توجه به آنکه فروش بلیت‌ها به صورت سیستمی انجام می‌شود بنابراین مسافران نگران ایجاد بازار سیاه نباشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: