کد خبر: ۳۹۳۴۹۴
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
0
بنابر آمار ۱۱ ماهه، ارزش واردات نهاده های دام و طیور به بیش از ۶ میلیون و ۴۵۹ دلار رسیده که نسبت به سال قبل تغییری نداشته است.

واردات نهاده های دامی به بیش از ۶ میلیارد و ۴۵۹ میلیون دلار رسید

بنابر آمار تا پایان بهمن ارزش واردات نهاده‌های دام و طیور بیش از ۶ میلیارد و ۴۵۹ میلیون دلار است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته تغییری نداشته است.

بر اساس این گزارش، در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۱، حدود ۷.۵ میلیون تن ذرت به ارزش بیش از ۳ میلیارد دلار وارد شده که نسبت به دوره مشابه گذشته به لحاظ وزنی کاهش ۱۳ درصدی و به لحاظ ارزشی رشد ۲ درصدی را تجربه کرده است.

گفتنی است، در بازه مورد نظر در این گزارش، بیش از دو میلیون تن جو به ارزش بیش از ۹۱۱ میلیون دلار وارد کشور شده که از لحاظ وزنی کاهش ۲۸ درصدی و ارزشی رشد ۲ درصدی داشته است.

همچنین در ۱۱ ماهه امسال بیش از ۱.۳ میلیون تن کنجاله سویا به ارزش بیش از ۸۴۸ میلیون دلار به کشور وارد شده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته از نظر وزنی کاهش ۴۱ درصدی و ارزشی کاهش ۳۲ درصدی را تجربه کرده است.

در بازه مورد نظر در این گزارش، بیش از دو میلیون ۱۸۰ هزار تن دانه سویا به ارزش حدود ۱.۷ میلیارد دلار وارد شده که از لحاظ وزنی و ارزشی به ترتیب رشد ۳ و ۲۲ درصدی را تجربه کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: