کد خبر: ۳۹۳۵۳۲
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
0
هم‌زمان با اعیاد شعبانیه، اعضاء شورای فرهنگی بیمه سینا با خانواده شهید محمد علی دلاپور دیدار کردند.

تکریم خانواده معظم شهدا توسط شورای فرهنگی بیمه سینا

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه سینا؛ همزمان با اعیاد شعبانیه و سالروز شهادت شهید محمدعلی دلاپور ۱۲/۱۲/۱۳۶۱، شورای فرهنگی بیمه سینا و رئیس شعبه آمل با حضور در منزل این شهید، از مقام شامخ شهیدان و خانواده‌های معزز آن‌ها تجلیل و تقدیر به عمل آورد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ارکان عضو شورای فرهنگی بیمه سینا در این دیدار، خدمت به خانواده شهدا را افتخاری بزرگ دانست و از شهید دلاپور به عنوان شهید پرافتخار شهدای جنگل به نیکی و با افتخار یاد کرد.

خانواده شهید محمدعلی دلاپور با ذکر خاطراتی از این فرمانده دلاور گفتند: شهید بزرگوار از همان اوایل انقلاب اسلامی، روحیه شهادت‌طلبی در وجودشان موج می‌زد و هر زمان که اخبار شهادت همرزمان و برادران خود را می‌شنید افسوس می‌خورد که چرا از این فیض عظیم محروم ماندند.

پدر شهید در خاطراتی عنوان کرد: شهید زارع، شهید اول در آمل بود. زمانی که او شهید شده بود شهید محمد علی خیلی حسرت می‌خورد، غبطه می‌خورد می‌گفت‌ای کاش ما بودیم. شیری که او خورده آنقدر حلال بوده که زود‌تر از همه به شهادت رسید.

خانواده شهید افزودند، بی‌شک هر شخصی اعم از مسئول و غیرمسئول در مسیر خدمت و گره گشایی از کار‌های مردم گام بردارد، خداوند به او عزت و بزرگی می‌بخشد.

در بخش‌هایی از پیام‌های شهید اینطور امده است: بدانید که در امتحان بزرگ قرار گرفته اید. انسان تنها به صرف ایمان آوردن مسلم واقعی نیست، بلکه میزان ایمان، اعمال انسان است؛ بنابراین دست از ولایت و امام بر ندارید.

بر اساس این گزارش، شهید محمد علی دلاپور از فرماندهان دلاور جنگل بودند که در ۱۲/۱۲/۱۳۶۱ بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت رسید. در جنگل آمل به فیض شهادت نائل آمد و در گلزار شهدا اسلام محله شهرستان آمل آرام گرفت. همچنین برادر شهید، بسیجی شهید حشمت اله دلاپور در ۱۸ سالگی در اثر اصابت ترکش سال ۶۱ در منطقه مریوان آسمانی شد.

یاداور می‌شود، در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین ارکان، علیرضا بابارحیم اعضاء شورای فرهنگی، محمدرضا ثابت و وحید عالی رئیس شعبه آمل از طرف مدیرعامل بیمه سینا با خانواده شهید دلاپور دیدار و گفتگو کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: