کد خبر: ۳۹۳۵۵۷
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
0
معاون وزیر نفت گفت: با نهایی شدن پروژه جمع آوری گازهای همراه نفت حداقل از سوزانده شدن یک میلیارد مترمکعب گاز جلوگیری می‌شود‌.

مراحل نهایی قرارداد جمع آوری گازهای همراه نفت در حال انجام است

مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز کشور گفت: زمستان امسال با تلاش همکارانم در شرکت ملی گاز توانستیم پایداری شبکه گاز را در سرمای شدید حفظ کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان این‌که رشد و توسعه کشور با قدرت و با تکیه بر سوخت پاک گاز ادامه دارد، افزود: برای اینکه در سال‌های آینده پایداری لازم را در توسعه صنعت گاز در پارس جنوبی داشته باشیم، باید برای توسعه زیرساخت‌ها هزینه کنیم و برنامه منسجمی برای پاسخگویی به دغدغه‌های رفاهی، اجتماعی و بهداشت و درمان کارکنان داشته باشیم.

چگنی با اشاره به مراحل نهایی قرارداد جمع‌آوری گاز‌های همراه نفت در پالایشگاه‌های پارس جنوبی، گفت: تا یک سال آتی، ۲ پروژه در این زمینه نهایی و حداقل از سوزانده شدن یک میلیارد مترمکعب گاز در منطقه جلوگیری خواهد شد.

معاون وزیر نفت گفت: هم‌اکنون مذاکرات با چهار شرکت دیگر برای جمع‌آوری گاز‌های همراه این منطقه در حال انجام است و به‌زودی نتایج آن مشخص خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: