April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

بسیاری از بیماران و اطرافیان شان ترجیح می دهند که دوران نقاهت شان را در منزل و به دور از محیط عفونی و آزار دهنده بیمارستان و مراکز درمانی سپری کنند، نگهداری از بیماران و سالمندان در منزل به تجهیزات پزشکی خاصی نیاز دارد که افراد می توانند آن ها را اجاره و یا خریداری کنند.

ممکن است برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که برای اجاره یا خرید تجهیزات پزشکی در تهران به کجا مراجعه کنیم؟

برای اجاره یا خرید تجهیزات پزشکی در تهران به کجا مراجعه کنیم؟

اجاره یا خرید تجهیزات پزشکی در تهران

یکی از رایج ترین خدمات درمانی مؤسسات خدماتی، اجاره تجهیزات پزشکی است، بسیاری از افراد نیاز دارند که پس از سپری کردن دوران نقاهت شان در بیمارستان، دوره درمان خود را در منزل ادامه دهند، خرید برخی از تجهیزات پزشکی به علت عدم استفاده دائمی آن ها و قیمت بالای شان مقرون به صرفه نیست.

البته برای کاهش هزینه ها، به افرادی که نیاز دارند که به صورت دائمی و مادام‌العمر از تجهیزات پزشکی استفاده کنند پیشنهاد می شود که تجهیزات مورد نیاز شان را از مراکز معتبر خریداری کنند.

معرفی تجهیز سلامت برای اجاره و خرید تجهیزات پزشکی

در صورتی که برای خرید و یا اجاره تجهیزات پزشکی دنبال شرکت معتبری می گردید، موسسه تجهیز سلامت را به شما معرفی می کنیم، تجهیز سلامت مجموعه ای معتبر است که دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور می باشد.

علاوه بر خرید از مرکز خرید تجهیز سلامت امکان اجاره تجهیزات پزشکی به صورت شبانه روزی، هفتگی و ماهانه ازاین موسسه وجود دارد، کارشناسان این مجموعه به صورت 24 ساعته در خدمت شما هستند تا شما را برای اجاره و خرید با کیفیت ترین محصولات و تجهیزات راهنمایی کنند.

اجاره تجهیزات پزشکی از تجهیز سلامت

یکی از اصلی ترین خدماتی که موسسه تجهیز سلامت در زمینه درمان بیماری ها انجام می دهد کرایه تجهیزات پزشکی است، در صورتی که بیماری برای مدت زمان کوتاهی ملزم به استفاده از تجهیزات پزشکی باشد، می تواند تجهزات پزشکی مورد نیاز خود را از موسسه خدماتی درمانی تجهیز سلامت اجاره کند.

اجاره و خرید تجهیزات پزشکی در مجموعه تجهیز سلامت از طریق تماس با شماره های درج شده در صفحه و یا مراجعه به آدرس فروشگاه امکان پذیر می باشد.

اجاره تجهیزات پزشکی چه مزایایی دارد؟

در صورتی که بیمار تنها برای مدت زمان کوتاهی به استفاده از تجهیزات پزشکی نیاز داشته باشد اجاره این تجهیزات پیشنهاد می شود، اجاره تجهیزات پزشکی مقرون به صرفه تر از خرید آن ها می باشد، پس از استفاده از تجهیزات نگران انبار کردن و آسیب دیدن دستگاه در منزل تان نخواهید بود.

در صورتی که عملکرد دستگاه اجاره شده با اختلال مواجه شود لازم نیست که دستگاه را تعمیر کنید، می توانید محصول دیگری را اجاره کنید، کارشناسان مجموعه، نصب تجهیزات را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام داده و مرکز تجهیز سلامت دارای پشتیبانی 24 ساعته می باشد.

برای اجاره یا خرید تجهیزات پزشکی در تهران به کجا مراجعه کنیم؟

خرید تجهیزات پزشکی از تجهیز سلامت

جهت خرید تجهیزات استاندارد و با کیفیت از مجموعه تجهیز سلامت می توانید به صورت 24 ساعته با شماره 09120863174 تماس بگیرید.

امکان خرید حضوری تجهیزات پزشکی از مجموعه تجهیز سلامت از طریق مراجعه به آدرس اتوبان نواب جنوب به شمال نرسیده به پل کمیل مجتمع کالای پزشکی ایران (پاساژ اقاقیا) طبقه همکف واحد ۷ و ۸ وجود دارد.

چرا اجاره تجهیزات پزشکی را از مجموعه تجهیز سلامت انجام دهیم؟

از آن جا که مجموعه تجهیز سلامت دارای مجوز های رسمی از وزارت بهداشت است می توان آن را بهترین گزینه برای اجاره و خرید تجهیزات پزشکی معرفی کرد، ضمن این که این موسسه دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به آن ها نیز می پردازیم.

  • امکان اجاره و خرید از مجموعه تجهیز سلامت هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری وجود دارد.
  • محصولات اجاره شده و یا خریداری شده را می توانید در کمتر از چند ساعت درب محل کار یا منزل تان تحویل بگیرید.
  • کلیه تجهیزاتی که در این مجموعه اجاره داده می شوند و یا به فروش می رسند از جدید ترین و بهترین برندهای موجود در سرتاسر دنیا هستند.
  • پیش از اجاره و خرید تجهیزات پزشکی از مجموعه تجهیز سلامت می توانید با مشاوران مجموعه به صورت تلفنی در ارتباط بوده و اطلاعات لازم را کسب کنید.
  • موسسه تجهیز سلامت با کارشناسان مجربی همکاری می کند که شما را برای اجاره و خرید تجهیزات پزشکی راهنمایی می کنند.
  • امکان اجاره تجهیزات پزشکی از این مجموعه به صورت شبانه روزی، هفتگی و ماهانه وجود دارد.
  • هزینه اجاره و خرید تجهیزات پزشکی از این مجموعه تجهیزات درمان و پزشکی کاملاً مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
  • کلیه محصولات و تجهیزات این موسسه پیش از ارسال تست و بررسی می شوند.
  • تجهیزات پزشکی اجاره و خریداری شده از موسسه تجهیز سلامت در کوتاه ترین زمان ممکن به محل تان ارسال می شود.
  • کارشناسان مجموعه تجهیز سلامت جهت نصب، راه اندازی و بر طرف کردن ایرادات دستگاه به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما هستند.

برای اجاره یا خرید تجهیزات پزشکی در تهران به کجا مراجعه کنیم؟

برای اجاره تجهیزات پزشکی از موسسه تجهیز سلامت به چه نکاتی توجه کنیم؟

جهت اجاره و خرید مناسب ترین و بهترین تجهیزات پزشکی به نکات زیر توجه فرمایید.

  1. اجاره یا خرید تجهیزات پزشکی را از مؤسسات مجاز و معتبری همچون تجهیز سلامت انجام دهید.
  2. موسسه ای که برای اجاره و یا خرید تجهیزات پزشکی انتخاب می کنید باید تیم کنترل کیفی داشته باشد تا کلیه تجهیزات پیش از ارسال توسط شان تست و بررسی شوند.
  3. پیش از اجاره و یا خرید تجهیزات پزشکی علاوه بر کارشناس با پزشک بیمارتان مشورت کنید تا بهترین و مناسب ترین گزینه را برای بیمارتان انتخاب کنید.
  4. پیش از اجاره یا خرید تجهیزات پزشکی در رابطه با استانداردهای دستگاه اطلاعات کافی را طریق پرس و جو از کارشناس مجموعه کسب کنید.
  5. هنگام تحویل تجهیزات، آن را در حضور کارشناس تست و بررسی کنید تا از سلامت دستگاه مطمئن شوید، ممکن است دستگاه دچار ایراد و خرابی باشد و شرکت از آن اطلاعی نداشته باشد.
  6. توجه کنید که اجاره و خرید تجهیزات پزشکی باید مطابق با فاکتورهایی همچون وزن، سن، جنسیت و... انجام شود، از بیمار خود اطلاعات کافی داشته باشید.
  7. پیش از اجاره یا خرید تجهیزات پزشکی از قطعات مصرفی که دستگاه به آن نیاز دارد، اطلاعات کسب کرده و آن ها را نیز اجاره و خریداری کنید.

منبع : تجهیز سلامت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: