کد خبر: ۳۹۳۶۶۹
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
0
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی گفت: صنعت بیمه توانسته با ورود شرکت‌های دانش بنیان از افزایش ضریب نفوذ بیمه برخوردار شود.

افزایش ضریب نفوذ بیمه با ورود شرکت های دانش بنیان

علی بنیادی گفت: بیمه مرکزی یکی از تسهیل گرا و به دور از هرگونه تصدی گری با ایجاد یک فن بازار و یک نقطه مشترک میان عرضه و تقاضا خدمات و محصولات بیمه‌ای و همچنین با تکیه بر توانمندی شرکت‌های دانش بنیان و بهره گیری از فناوری‌های نوین می‌تواند زمینه‌ساز اتفاقات و رویکرد‌های مهمی در صنعت بیمه کشور باشد.

به گفته او، در واقع هدف از تاسیس مرکز نوآوری بیمه مرکزی، تسهیل ورود ایده‌های جدید به صنعت بیمه و پوشش ریسک‌های نوظهور است، به طوری که صنعت بیمه توانسته با ورود شرکت‌های دانش بنیان از افزایش ضریب نفوذ بیمه برخوردار شود.

او گفت:ما دنبال ایجاد زمینه سالمی برای پرورش ایده‌ها برای استفاده دانش بنیان‌ها از حمایت‌های بیمه مرکزی هستیم به طوری که حتی اگر این حمایت‌ها به صورت مالی و انجام سرمایه‌گذاری باشد.

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی گفت: یکی از اهداف پویش‌های فناورانه سه‌شنبه‌های نوآورانه صنعت بیمه ایجاد فضایی برای تعامل و معرفی محصولات دانش‌بنیان به شرکت‌های بیمه است.

او گفت: انگیزه اصلی از راه‌اندازی این پویش رسیدن به راهکاری مفید برای حل کردن بزرگ‌ترین چالش صنعت بیمه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: