کد خبر: ۳۹۳۷۲۱
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
0
چند پلتفرم و موتور جست‌وجوی علمی و آکادمیک وجود دارد که برای همه دانشجویان، در زمینه‌های مختلف مناسب است.

بهترین موتور‌های جست‌وجوگر علمی برای اساتید و دانشجویان

گروه بزرگی از موتور‌ها وپلتفرم‌های جست‌وجو وجود دارند که شما از آن‌ها به عنوان جایگزین مناسبی برای گوگل و یاهو استفاده می‌کنید تا به اطلاعات صحیح و متفاوت در هر زمینه و به ویژ در زمینه تحقیقات علمی که مایلید در مورد آن بدانید و تمام جزئیات آن دسترسی داشته باشید> ده مورد از بهترین این جست‌وجوگر عبارتند از:

موتور جست‌وجوی deepdyve
این موتور برای همه محققان امکان دسترسی به تمام اطلاعات علمی متمایز مورد نظر آن‌ها در زمینه‌های مختلف را فراهم می‌کند.

ممکن است امکانات متعدد و ابزار‌های بی پایانی را فراهم کند که همه دانشجویان بتوانند از آن بهره ببرند و تمام اطلاعاتی را که می‌خواهند به دست آورند.

پلتفرم جستجوی sweet search
این یک پلتفرم قدرتمند است که متخصص انجام تحقیقات گسترده برای دانشجویان و فراگیران به روشی بسیار ساده و آسان است تا اطلاعات مورد نظر آن‌ها به آن‌ها منتقل شود.

همچنین، کوتاه کردن و کاهش نتایج مختلف و تلاش برای شناسایی منابع به منظور کاهش زمان کاربران در فرآیند جستجو، از جمله دیگر مزایای این پلتفرم است.

پلتفرم مجازی LRC
این پلتفرم اولین راه برای آشنایی با تمامی اطلاعات مورد نظر شما در رابطه با پلتفرم‌های مختلف آموزش الکترونیکی دانشگاهی است؛ به گونه‌ای که این پلتفرم تمام اطلاعات قابل اعتمادی را که می‌خواهید به دست آورید را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید همه تحقیقات را به آرامی در موسسات آموزشی و دانشگاه‌های مختلف تهیه کنید.

پلتفرم refseek
این پلت فرم در میان سایر پلتفرم‌ها از نظر وارد کردن تمام داده‌های موجود در دایره المعارف ها، کتاب‌ها و روزنامه‌ها بهترین است.

علاوه بر این، بیش از یک میلیارد مواد مجزا دارد که دانشجویانی که مایل به دستیابی به تحقیقات دانشگاهی هستند می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

پلتفرم library of congress
این پلتفرم یکی از بستر‌هایی است که شامل کتاب‌های تاریخی و سایر نسخه‌های خطی و تصاویر متمایز می‌باشد که منبعی جامع برای تمامی مدارک مورد نیاز دانشجویان است.

موتور جستجوی google scholar
این موتور برای دانشجویانی که مایل به دریافت خدمات مختلف علمی تحقیقاتی هستند مناسب است. این با کار بر روی سفارشی کردن رویه‌ها برای تحقیق در زمینه مورد نظر انجام می‌شود. همچنین در این متور جستجو، امکان کار بر روی شناسایی منابع مختلف از جمله نامه ها، خلاصه‌ها و کتاب‌های مختلف وجود دارد.

پلتفرم infotopia
این پلتفرم در زمینه دسترسی به اطلاعات تاریخی و سایر اطلاعات مرتبط با موضوعات مختلف تحقیقاتی از سراسر جهان تا حد زیادی بهترین است. ویژگی ممتاز آن کپی ارائه اطلاعات در زمینه علم، تاریخ، هنر، اقتصاد و سایر موضوعات مختلف اجتماعی است.

پلتفرم Academic Info
این یک پلتفرم فوق‌العاده است که می‌توانید برای یافتن یک کتابخانه مجازی که خدمات مختلف مورد نیاز محققان و افرادی که مایل به انجام تحقیقات علمی مختلف هستند، از آن استفاده کنید. این پلتفرم امکان انجام تحقیقات دانشگاهی و سایر مواردی که کاربر باید انجام دهد را در اختیار شما قرار می‌دهد.

پلتفرم eric
این پلتفرم یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌ها در بین سایر بستر‌های اینترنتی است و شاید بتوان آن را از این جهت متمایز کرد که امکان دسترسی به کتابخانه دیجیتالی و بهره مندی از کلیه خدمات پژوهشگران در زمینه‌های مختلف از جمله رشته‌های ممتاز آموزشی و سایر زمینه‌ها را فراهم می‌کند.

این به عنوان یک پلت فرم متعلق به وزارت آموزش در آمریکا شناخته می‌شود و امکانات مختلفی را برای دانشجویان و فراگیران از گروه‌های مختلف علمی فراهم می‌کند.

موتور جستجوی base-search
موتور جستجوی پایه یکی از ۱۰ موتور جستجوی علمی آکادمیک برتر است که تمام ابزار‌های مورد نیاز برای کمک به شما برای دسترسی به اطلاعات و تحقیقات به صورت محرمانه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

موتور The National Archives Catalog
بر اساس آنچه در مؤسسه علوم تربیتی وزارت آموزش و پرورش آمریکا آمده است، این موتور جستجو، برترین موتور جستجوی علمی دانشگاهی است که امکان تحقیق آموزشی و سایر اطلاعات را فراهم می‌کند. این موتور علاوه بر بهبود مهارت‌های مختلف تدریس و یادگیری، طیف گسترده‌ای از منابع را برای پژوهشگر فراهم می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: