وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کرد:
کد خبر: ۳۹۳۷۲۹
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
0
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دو سال آینده ارائه اینترنت در قالب فیبر نوری در تمام استان خراسان انجام می‌شود.

شتاب گرفتن طرح فیبرنوری مشهد در سال آینده

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر پنجشنبه در بازدید از طرح‌های مخابراتی در مشهد ضمن ابراز امیدواری گفت: در دو سال آینده ارائه اینترنت در قالب فیبر نوری در تمام استان خراسان انجام می‌شود، هر چند طرح اجرای فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها در مشهد آغاز شده، اما سرعت اجرای آن کُند است، اما با تکمیل طرح فیبر نوری یاد شده مردم مشهد اینترنت با سرعت‌های چند صد مگا بیت برثانیه را در منازلشان تجربه خواهند کرد.

او افزود: تمام شرکت‌های فعال در عرصه خدمات اینترنت تلاش می‌کنند تا بهترین کیفیت اینترنت را برای زائران و مجاوران در مشهد فراهم کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: اقدامات ویژه‌ای در داخل و اطراف حرم مطهر رضوی انجام شده تا امکان برقراری ارتباط با کیفیت تلفن همراه برای زائران و مجاوران فراهم شود.

زارع‌پور بیان کرد: از ابتدای امسال بیش از ۱۰۰ سایت جدید در مشهد نصب و راه اندازی شده است.

بیش از ۱۰۰ سایت مخابراتی جدید در مشهد راه اندازی شده است

او تصریح کرد: از ابتدای امسال بیش از ۱۰۰ سایت جدید در مشهد نصب و راه اندازی شده است همچنین اقدامات ویژه‌ای در داخل و اطراف حرم مطهر رضوی انجام شده تا امکان برقراری ارتباط با کیفیت تلفن همراه برای زائران و مجاوران فراهم شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: طرح اجرای فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها در مشهد آغاز شده، اما سرعت اجرای آن کُند است و امیدواریم با همت متولیان طرح، سرعت پیشرفت اجرای این طرح ارتباطی در سال ۱۴۰۲ شتاب بگیرد.

زارع‌پور اظهار کرد: با تکمیل طرح فیبر نوری یاد شده مردم مشهد اینترنت با سرعت‌های چند صد مگا بیت برثانیه را در منازلشان تجربه خواهند کرد چنان که طی بازدید امروز دیدیم که شرکت شاتل سرویس‌های اینترنتی با سرعت‌های ۵۰۰ تا ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه به مشهدی‌ها ارائه می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: