کد خبر: ۳۹۳۷۸۴
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
0
بانک توسعه تعاون با اعمال حاکمیت ریسک، خدمات ارزنده‌ای ارائه نموده است

بانک توسعه تعاون با اعمال حاکمیت ریسک ، خدمات ارزنده ای ارائه نموده است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در سی و ششمین جلسه کمیته عالی ریسک این بانک گفت: تحقق برنامه‌های سال جاری (۱۴۰۱) و اجرای سیاست‌های کلان در حوزه‌های مختلف ریسک موجب تقویت، تثبیت و ارتقای جایگاه این بانک در نزد مشتریان و پوشش دادن بانک در مقابل ریسک‌های مهم من جمله: حقوقی، نقدینگی، اعتباری، شهرت عملیاتی، بازار، نرخ بهره و… شده است.

رئیس کمیته عالی ریسک بانک توسعه تعاون گفت: جامعه هدف، مشتریان و بخش اقتصاد تعاونی کشور در سخت‌ترین شرایط این بانک را همراه و کنار خود دیده و بی شک تامین مالی و ارائه خدمات به موقع، موجب تعمیم روابط اقتصادی در این چرخه شده است.
عضو هیات مدیره بانک در آخرین جلسه کمیته عالی ریسک افزود: سال پر فراز ونشیب ۱۴۰۱ را در شرایطی به پایان می‌رسانیم که نقدینگی به عنوان مهمترین چالش نظام بانکی مهار شده و بانک در بسیاری از سرمایه گذاری‌های صورت گرفته سربلند بیرون آمده و در صددیم تا با طراحی سیاست‌های شناور در حوزه‌های اعتباری، تامین مالی و… در سال آینده منشا خدمات بیشتر باشیم.
در ادامه اعضای جلسه من جمله دکتر دبیریان به ارائه نقطه نظرات کارشناسی پرداخته و به صورت تحلیلی سال جاری را مورد بررسی و واکاوی قرار دادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: