April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۳۸۳۲
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
0
​ساعات کاری سامانه‌های «ساتنا»، «پایا» و «چکاوک» بانک صادرات ایران در ایام پایانی سال اعلام شد.

خدمات «چکاوک»، «ساتنا» و «پایا» بانک صادرات ایران در روزهای پایانی ١٤٠١

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، ساعات کاری سامانه‌های «ساتنا»، «پایا» و «چکاوک» این بانک در ایام پایانی سال اعلام شد که بر اساس آن ساعت پایان واگذاری چک‌های عادی سامانه چکاوک در روز‌های پنج‌شنبه و شنبه به ترتیب ٢٥ و ٢٧ اسفندماه سال جاری ساعت ١٢ و زمان پایان تعیین وضعیت آن ١٥:٣٠ تعیین شده است. همچنین ساعت پایان واگذاری چک‌های عادی سامانه چکاوک در روز یکشنبه ٢٨ اسفندماه ساعت ١٣ و زمان تعیین وضعین آن ١٦:٣٠ خواهد بود.
زمان پایانی واگذاری چک‌های رمزدار نیز در دو روز ٢٥ و ٢٧ اسفندماه ساعت ١٣ و زمان پایان تعیین وضعیت آن‌ها در شعب ساعت ١٤:٤٥ اعلام شده است. زمان پایان واگذاری چک‌های رمزدار در روز یکشنبه ٢٨ اسفندماه ساعت ١٤ و زمان تعیین وضعیت آن‌ها ١٥:٤٥ در نظر گرفته شده است. بر اساس این اطلاعیه سامانه چکاوک در روز ٢٩ اسفندماه غیرفعال است.
همچنین بر اساس اطلاعیه اداره کل خزانه‌داری بانک صادرات ایران، سامانه ساتنا این بانک در روز پنجشنبه ٢٥ اسفند ماه طبق روال عادی از ساعت ٨ تا ١٤:٣٠ فعال است و در روز‌های شنبه و یکشنبه ٢٧و ٢٨ اسفندماه سال جاری زمان خدمت رسانی این سامانه از هشت تا ٢٠ و در روز دوشنبه٢٩ اسفند ماه از هشت تا ١٩ به مشتریان خدمت ارائه خواهد کرد.
همچنین سامانه پایا در بانک صادرات ایران طبق روال عادی در روز‌های ٢٥، ٢٧، ٢٨ و ٢٩ اسفند ماه سال جاری در چهار چرخه زمانی ٠٣:٤٥، ١٠:٤٥، ١٣:٤٥ و ١٨:٤٥ فعال خواهد بود.


جزئیات ساعات کاری سامانه‌های «ساتنا»، «پایا» و «چکاوک» بانک صادرات ایران در ایام پایانی سال را در جدول زیر مشاهده کنید:

خدمات «چکاوک»، «ساتنا» و «پایا» بانک صادرات ایران در روزهای پایانی ١٤٠١

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: