April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۳۹۴۴
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
0
شیفت نوروزی شرکت بیمه البرز و ساعت کاری شعب این شرکت در ایام و تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ اعلام شد.

کشیک بیمه البرز در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲

به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، شعب و مجتمع‌های سراسر کشور این شرکت علاوه بر روز‌های غیرتعطیل نوروز در روز‌های تعطیل دوم، سوم و ۱۲فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۹ تا ۱۳ به مشتریان خسارت دیده، خدمات ارایه خواهند داد.

این گزارش حاکی است، همچنین مراکز پرداخت خسارت سیار خودرو بیمه البرز در تمامی روز‌های تعطیل نوروز به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات ارزیابی خسارت به بیمه‌گزاران زیان دیده تصادفات رانندگی هستند.

بر این اساس، بیمه گزاران خودرو شرکت بیمه البرز در صورت بروز خسارت می‌توانند به منظور هماهنگی برای اعزام ارزیاب خسارت به صورت شبانه روزی با شماره تلفن‌های ۱۴۰۱ (بدون پیش شماره)، ۴۱۵۵۸-۰۲۱، ۴۵۸۲۴-۰۲۱ و ۹۱۰۶۵۱۵۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

همچنین مرکز ارتباط مردمی شرکت بیمه البرز با شماره سراسری ۱۵۷۴ در سراسر کشور در ایام نوروز آماده پاسخگویی به تماس‌های هموطنان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: