April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
در تفاهم‌نامه ارتقاء امنیت ترافیکی محورهای منطقه آزاد ماکو مطرح شد؛
کد خبر: ۳۹۳۹۴۹
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
0
بر اساس تفاهم نامه امضا شده میان شرکت بیمه حافظ و پلیس راه منطقه آزاد ماکو و پرداخت خسارت خوردوهای زیان دیده با حضور کارشناسان پرداخت در محل پلیس راه تسریع خواهد شد.

استقرار شعبه سیار صدور و خسارت بیمه حافظ در پلیس راه ماکو

به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه حافظ، پیرو جلسه مشترک میان رئیس شعبه ماکو شرکت بیمه حافظ و فرمانده پلیس راه منطقه آزاد ماکو در راستای ارتقاء امنیت ترافیکی محور‌های ماکو، شوط، پلدشت و بازرگان تفاهمنامه امضا شد.
در این تفاهم نامه آمده است که برابر با ماده ۴۰، پرداخت خسارت خوردو‌های زیان دیده با حضور کارشناسان پرداخت خسارت در محل پلیس راه تسریع خواهد.
در این راستا، صدور آنی بیمه در محل فوق انجام می‌شود که بیمه مسافری نیز از جمله آن‌ها خواهد بود و بیمه بدنه نیز با تخفیف ۵۰ درصدی برای مسافران نوروزی صادر خواهد شد.
برای انجام هرچه سریعتر صدور و پرداخت خسارت‌های مذکور، شرکت بیمه حافظ شعبه سیار خود را در ایام نوروز کنار پلیس راه محور‌های ماکو، شوط، پلدشت و بازرگان مستقر خواهد کرد.
لازم به ذکر است، خدمات یاد شده در بالا از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ اجرا خواهد شد. /

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: