April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۴۰۶۸
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
0
معاون وزیر بهداشت گفت: محصولات سلامت محور به دلیل کاربرد‌های مختلفی که دارند باید در گروه‌های کالایی مختلف نیز قرار گیرند.

لزوم در اولویت قرار گرفتن ارز تخصیصی فرآورده‌های سلامت محور

سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو در جلسه رونق تولید گفت: ایجاد رونق تولید برای هر محصولی در کشور از اهمیت زیادی برخوردار است که در حوزه محصولات سلامت محور نیز در سازمان غذا و دارو اقداماتی صورت گرفته است.

وی افزود: به عنوان مثال چندی پیش باهمکاری مناسب گمرک حقوق عوارض گمرکی از ۴ درصد به یک درصد کاهش پیدا کرد که مورد توجه فعالان حوزه فراورده‌های سلامت محور نیز قرار گرفت البته مسئله پرونده‌های گذشته نیز مطرح است که از گمرک می‌خواهیم با سرعت بیشتری بررسی شوند.

معاون وزیر بهداشت با بیان این که محصولات سلامت محور به دلیل کاربرد‌های مختلفی که دارند باید در گروه‌های کالایی مختلف نیز قرار گیرند گفت: در اولویت قرار گرفتن ارز تخصیصی فرآورده‌های سلامت محور مورد تاکید است.

گفتنی است که در این نشست، نمایندگانی از وزارت صمت، سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده، گمرک، بانک مرکزی و ستاد توسعه زیست فناوری حضور داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: