April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۴۱۲۷
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
0
جشن بزرگ آینده سازان جنوب استان کرمان صبح امروز با حضور مسوولین استانی در کهنوج برگزار شد.

جشن بزرگ آینده سازان جنوب استان کرمان برگزار گردید

شرکت گهرزمین اقدام بزرگی در زمینه آموزش نیروی انسانی در منطقه جنوب کرمان آغاز نمود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین محمدمهدی فداکار در آیین جشن بزرگ آینده‌سازان جنوب کرمان که صبح امروز در کهنوج برگزار شد عنوان نمود: پهنه معدنی گسترده‌ای در این منطقه وجود دارد که با راه‌اندازی این معادن نزدیک به ۶۰۰ نفر مشغول به کار می‌شوند. وی افزود: این معادن نیرو‌های متخصص تکنیسین و ماهر نیاز دارد که بایستی دانشگاه علمی کاربردی و فنی و حرفه‌ای به تربیت نیرو‌های مورد نیاز کمک کنند.

استاندار کرمان گفت: شرکت گهرزمین اقدام بزرگی در زمینه آموزش نیروی انسانی در منطقه جنوب کرمان آغاز نمود و در مناطق محروم جنوب استان هر ساله ۶۰ یا ۷۰ درصد قبولی‌ها افزایش پیدا کرده است.

درواقع با آموزش نیروی انسانی فرهنگسازی صورت گرفت که این راه ادامه دارد.

وی افزود: با کمک این شرکت، مدرسینی از تهران و سایر مناطق کشور برای رشد آموزشی و علمی دانش آموزان به این منطقه دعوت شده‌اند.

فداکار با اشاره به تصویب ایجاد فرمانداری جازموریان ادامه داد: ایجاد فرمانداری جازموریان شرایط را برای خدمتگزاری بیشتر فراهم می‌کند.

گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: