کد خبر: ۳۹۴۱۵۷
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
0
سخنگوی ستاد تسهیل سفرهای دریایی گفت: با توجه طوفانی شدن هوا در بندرلنگه انجام سفر دریایی از چارک به کیش تا روز دوشنبه متوقف شده است‌.

مسافران از سفر دریایی چارک به کیش خودداری کنند

نادر پسنده گفت: در بندر خرمشهر ۸ پست اسکله تفریحی روز گذشته به بهره برداری رسید و مانور امداد و نجات دریایی برای ایمنی سفر‌های دریایی در این بندر برگزار شد.

به گفته سخنگوی ستاد تسهیل سفر‌های دریایی، سازمان بنادر و دریانوردی در بنادر آبادان و اروند کنار از ابتدای اسفند تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار زائر دفاع مقدس را پذیرایی کرده است.

او می‌گوید: در بندر امام خمینی هم بازدید از بندر در ساعات تعیین شده برای همه مسافران نوروزی فراهم است و شناور‌های تفریحی نیز در منطقه به صورت یک روز درمیان امکان پذیر است.

پسنده ادامه داد: در بندر بوشهر هم از اواسط هفته ترمینال مسافری این بندر آماده ارائه خدمت به تمامی مسافران است و تاکنون گزارش ترافیک در منطقه بوشهر یافت نکرده است و از اواخر هفته ترافیک قابل توجه مسافران نوروزی در بوشهر مشاهده خواهد شد.

او گفت: در بندر لنگه که به عنوان مسئول غرب استان هرمزگان از روز گذشته باهوای خراب مواجه شده و این هوا باعث شده که سفر‌های دریایی از چارک به کیش و از بندر آفتاب به کیش متوقف شود و پیش بینی می‌شود که تا اواخر یکشنبه ادامه یابد و تقاضا داریم تا صبح روز دوشنبه به چارک و بندر آفتاب برای حرکت به سمت کیش را انتخاب نکنند و منجر به توقف آن‌ها خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: