ترکیه مقصد سفر جذاب و البته نسبتا ارزان برای ایرانیان است. هر کدام از شهرهای این کشور آسیایی-اروپایی پر از جاذبه گردشگری است و گاهی انتخاب از میان آنها بسیار سخت می‌شود. اما معروف‌ترین و محبوب‌ترین شهر ترکیه، استانبول، جایی است که مجموعه‌ای همه چیز تمام است. از جاذبه‌های تاریخی گرفته تا ساحل و تفریحات هیجان‌انگیز و خرید و بسیاری اماکن گردشگری که تعطیلات فوق‌العاده‌ای برایتان می‌سازد. اما مهمترین و اصلی‌ترین موضوع در سفر به ترکیه، رزرو هتل است. از میان هتل‌های بیشماری که در جای جای این شهر برای اقامت مسافران قرار دارد، انتخاب و رزرو بهترین هتل استانبول شاید کار سختی باشد. به همین خاطر در این مطلب قصد داریم تعدادی از بهترین هتل های استانبول همراه با مشخصات و امکاناتاشان را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل های استانبول از نظر کاربران که می توان رزرو کرد

بهترین هتل های استانبول

در تعیین بهترین هتل، معیارهای مختلفی مطرح می‌شود. از کارکنان و پرسنل گرفته تا امکانات و خدماتی که در هتل ارائه می‌شود. اما یکی از معیارهایی که بسیاری بر اساس آن رزرو هتل خود را انجام می‌دهند، نظر مسافرانی است که پیش از این در آن هتل اقامت داشته‌اند و رضایت خود را اعلام کرده‌اند. در ادامه هتل های استانبول که از نظر مسافران کیفیت خوبی داشته‌اند، معرفی می‌شود.

هتل تایتانیک سیتی تکسیم

تکسیم به عنوان یکی از محله‌های پرگردشگر و شلوغ استانبول با تعداد زیاد جاذبه‌هایی که دارد، هتل‌های متنوعی دارد. از آن میان، هتل تایتانیک سیتی بسیار محبوب مسافران بوده است. علت هم آن است که موقعیت مکانی عالی و امکانات لوکسی دارد.

مشخصات

این هتل 4 ستاره از هتل‌های زنجیره‌ای تایتانیک است. علاوه بر نزدیکی به میدان تکسیم، به دلما باغچه، ترمینال کشتی‌های کروز و برج گالاتا نیز بسیار نزدیک است. در اتاق‌های این هتل می‌توانید از امکانات لوکس و چشم‌انداز شهر بهره‌مند شوید و اقامت راحتی داشته باشید. اتاق‌ها به صورت دلوکس، اگزکیوتیو، سوپریر و خانوادگی ارائه می‌شوند.

امکانات

فضای کار با کامپیوتر، لوازم بهداشتی رایگان، کمد لباس و بسیاری امکانات دیگر در 202 واحد اقامتی این هتل ارائه می‌شود. مسافران در این هتل می‌توانند از خدمات تهیه بلیط و تور، ماساژ، کافی نت، ترانسفر، استخر، رستوران و کافی شاپ استفاده کنند.

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون هم از هتل‌های 4 ستاره و محبوب استانبول است. این هتل در فاصله نزدیکی از موزه مادام توسوی استانبول قرار دارد و امکانات بسیار خوبی برای اقامت و تفریح مسافران ارائه می‌دهد.

مشخصات

از مهمترین مزایای این هتل، همانطور که گفته شد، موقعیت آن است. مهمانان با 5 دقیقه پیاده‌روی می‌توانند خود را به میدان تکسیم برسانند و تا پارک ماکا تنها 11 دقیقه پیاده‌روی فاصله دارند. 165 اتاق این هتل نیز امکانات خوب و باکیفیتی ارائه می‌دهد که اقامت راحتی برای مسافران تضمین می‌کند.

امکانات

وای فای رایگان، اتاق جلسه، رستوران و کافی شاپ، امکانات بدنسازی، خشکشویی، سالن‌های ضیافت تنها تعدادی از امکانات این هتل است. در اتاق‌های هتل نیپون می‌توانید از مینی بار، تلویزیون، حمام خصوصی و لوازم بهداشتی استفاده کنید.

هتل آرتیسان استانبول ام گالری

در هتل 4 ستاره آرت دکو آرتیسان، تجربه متفاوتی از اقامت در یکی از بهترین هتل های استانبول را خواهید داشت. هتلی با فضای هنری و امکانات لوکس و عالی، همچنین پرسنل مجرب و آموزش دیده که اقامت خوشی را برایتان رقم می‌زند.

مشخصات

هتل آرتیسان استانبول 10 دقیقه پیاده تا کاخ دولما باغچه و میدان تکسیم فاصله دارد. این هتل 136 اتاق با امکانات اقامتی خوبی دارد. علاوه بر این، هتل برای مهمانان که تیاز به صندلی چرخدار دارند، امکانات مناسب ارائه می‌دهد. همچنین در منوی رستوران هتل منوی کاملی مخصوص کودکان، گیاهخواران ارائه شده است.

امکانات

رستوران با غذاهای بین‌المللی، مرکز تجاری 24 ساعته، شاتل فرودگاهی و کافی شاپ از امکاناتی است که هتل به مهمانان خود ارائه می‌دهد. در اتاق های این هتل از حمام خصوصی با وان و دوش ، تخت های درجه یک، اینترنت رایگان و تلویزیون و مینی بار استفاده کنید.

بهترین هتل های استانبول از نظر کاربران که می توان رزرو کرد

هتل اکسیدنتال تکسیم استانبول

هتل اکسیدنتال تکسیم در قلب استانبول یکی از هتل‌های محبوب است. این هتل 4 ستاره با اتاق‌های شیک و امکانات اقامتی و تفریحی خوبی که دارد، همه نیازهای مسافران خود را برآورده می‌کند. از ارائه انواع اتاق با امکانات و اندازه‌های مختلف تا رستوران‌ها با غذاهای متنوع و امکانات ورزشی، همه چیز برای یک اقامت تمام عیار آماده است.

مشخصات

هتل اکسیدنتال در فاصله بسیار نزدیکی به میدان تکسیم قرار دارد و دسترسی خوبی به مراکز خرید و سایر جاذبه‌های گردشگری استانبول دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل نیز با چشم‌انداز شهر اقامت راحتی را برای مسافران رقم می‌زند.

امکانات

از امکانات هتل اکسیدنتال می‌توان به پارکینگ، رستوران، بار، مرکز تناسب اندام، اسپا و استخر، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد. اتاق‌های این هتل در انواع معمولی، خانوادگی، سوپریور، جونیور، سوئیت پرزیدنتال و ... انواع امکانات شامل حمام، اینترنت، سیستم سرمایش و گرمایش، مینی بار، رختکن و تلویزیون را به مهمانان ارائه می‌دهد.

هتل دیوان استانبول

هتل پنج ستاره دیوان 10 دقیقه پیاده تا میدان تکسیم فاصله دارد. این هتل پنج ستاره علاوه بر دسترسی عالی، امکانات لوکس و فوق‌العاده‌ای نیز دارد. از رستوران با غذای ملل گرفته تا امکانات بدنسازی و تفریحی و دکوراسیون شیک و اتاق‌های راحت همه چیز برای اقامت عالی به خصوص برای خانواده‌ها در شهر زیبای استانبول فراهم شده است.

مشخصات

هتل دیوان استانبول به عنوان هتل معروف و پنج ستاره در قلب شهر توریستی استانبول، پرسنل مجرب و مسلط به زبان‌های بین‌المللی دارد. مسافران با طی 200 متر می‌توانند خود را به ایستگاه اتوبوس تکسیم برسانند و همه نیازهای خود شامل خرید، نگهداری کودکان و ورزش و ... را در همین هتل برطرف کنند.

امکانات

استخر، سونا، ماساژ، سالن زیبایی، شاتل فرودگاهی، فروشگاه سوغات، خدمات برای معلولین، 3 رستوران، کافی شاپ، خدمات لیموزین و خودروی شخصی تعدادی از امکانات این هتل است. 190 اتاق این هتل مجهز به اینترنت، تلویزیون، حمام، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی و ... است.

هتل لوکس شانگری لابسفروس

در مرکز استانبول از اقامت در هتل پنج ستاره لوکس شانگری لا لذت ببرید. هتلی با امکانات اقامتی و تفریحی که چندین جایزه بین‌المللی معتبر نیز دریافت کرده است.

مشخصات

این هتل در محله بشیکتاش قرار دارد و اتاق‌های آن چشم‌اندازی زیبا رو به تنگه بسفر دارند. ظاهر هتل معماری زیبای عثمانی دارد و اتاق‌های آن بسیار لوکس است. فاصله هتل تا دولما باغچه 400 متر است و 15 دقیقه با ماشین تا بازار بزرگ و میدان تکسیم فاصله دارد.

امکانات

مسافران در این هتل لوکس می‌توانند از ماساژ، باشگاه سلامت، استخر، آبگرم، دو رستوران با غذاهای بین‌المللی، فروشگاه هدیه و مرکز تجاری، اتاق‌های ملاقات و مرکز کنفرانس، خشکشویی، کافی شاپ، سالن آرایش استفاده کنند. به علاوه 186 اتاق این هتل از حمام خصوصی با وان و دوش، تلویزیون، اسپرسو ساز، مینی بار و اینترنت رایگان برخوردار است.

بهترین هتل های استانبول از نظر کاربران که می توان رزرو کرد

رزرو هتل ارزان در استانبول با فلای تودی

اگر قصد دارید برای دور شدن از روزمرگی و خستگی کار، چند روز را در شهر ساحلی استانبول سپری کنید، می‌توانید یکی از هتل‌های معرفی شده در این مطلب را برای اقامت انتخاب کنید و سفری فوق‌العاده را برای خود رقم بزنید. در سایت فلای تودی همه این هتل‌ها به علاوه بیشمار هتل دیگر در استانبول با بهترین قیمت قابل رزرو است. کافی است برای تاریخ موردنظر خود در این سایت به جستجوی هتل بپردازید تا همه هتل‌ها در نقاط مختلف شهر با اطلاعات کاملی از موقعیت جغرافیایی، امکانات، قیمت و ... به شما نمایش داده شود. رزرو هتل در فلای تودی مزایای بسیاری دارد، از جمله رزرو با قیمت مناسب، استفاده از پشتیبانی 24 ساعته، امکان استرداد آنلاین و مهمتر اینکه در همین سایت هم می‌توانید بلیط استانبول را با قیمت ارزان خریداری کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: