کد خبر: ۳۹۴۲۷۶
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۴
0
منابع خبری بامداد سه شنبه گزارش دادند، نظامیان صهیونیست برای تخریب منزل اسیر فلسطینی به شهر نابلس یورش بردند.

 

نیرو‌های رژیم اشغالگر برای تخریب منزل «اسامه الطویل» اسیر فلسطین به محله «رفیدیا» واقع در شهر نابلس یورش بردند.

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، منزل اسامه الطویل از عوامل عملیات تیراندازی چند ماه گذشته در اطراف شهرک دیر شرف تخریب خواهد شد.

نظامیان صهیونیست همچنین به اردوگاه شعفاط واقع در شمال قدس اشغالی نیز یورش بردند و با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

از سوی دیگر نیرو‌های مقاومت فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته هشت عملیات علیه صهیونیست‌ها در الخلیل، جنین، قدس اشغالی و طولکرم انجام دادند.

همچنین مرکز آمار و اطلاعات فلسطین موسوم به «معطی» اعلام کرد، ۱۷ صهیونیست از ابتدای سال جاری میلادی (۲۰۲۳) در عملیات نیرو‌های مقاومت فلسطین به هلاکت رسیدند.

شرایط این روز‌های سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌ها رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند، ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آن‌ها گرفته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: