April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۴۲۹۰
۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
0
مدیر عامل صندوق تامین خسارت های بدنی در پیامی فرارسیدن سال ۱۴۰۲ و عید نوروز را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر عامل صندوق تامین خسارت های بدنی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز

به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
آمدن نوروز و آغاز فصل بهار که با تغییر و دگرگونی طبیعت همراه است، سرشار از آیه‌ها و نشانه‌های خداوند متعال است که در تمام طول زندگی همراه ماست و فرصت بسیار مغتنمی است تا همچنان که طبیعت، باطراوت و پر نشاط می‌شود ما نیز آیینه قلوب خود را از زنگار ناراستی و کینه و رخوت بزداییم و امیدوار و پر انرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم.
حمد و سپاس پروردگار منان را که در سایه الطاف بیکرانش، خانواده بزرگ صندوق تامین خسارت‌های بدنی توانست با سعی و تلاش بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت حمایت از زیاندیدگان، ارتقاء خدمت رسانی به آحاد جامعه و همچنین تعمیم و فرهنگ‌سازی بیمه‌ای به عنوان محور اصلی و اساسی فعالیت‌های خود گام‌های بلندی بردارد و به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد. امید است در سالی که در پیش رو داریم این تلاش‌ها در راستای دستیابی به چشم انداز و رضایتمندی ذینفعان پیگیرانه ادامه یابد.
اینجانب، بار دیگر ضمن ارج نهادن به خدمات و زحمات بی دریغ همه همکاران ارجمند صندوق تامین خسارت‌های بدنی، برای همگان در سال پیش‌رو آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.
مهدی قمصریان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: