کد خبر: ۳۹۴۳۱۷
۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۹
0
امیر‌علی طاهر‌زاده مدیرعامل و عضو هیات مدیره مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو در پیامی فرارسیدن نوروز را تبریک گفت.

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو

بنام یگانه هستی بخش
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
فرارسیدن نوروز باستانی و تقارن آن با ماه مبارک رمضان که سرشار از آیه‌ها و نشانه‌های خداوند متعال است فرصتی است تا همچنان که طبیعت جامه دگرگون می‌کند و با طراوت و پر نشاط می‌گردد، ما نیز آیینه قلوب خود را از زنگار‌ها بزدائیم و با ایمان و امیدی راسخ مهیای آغاز‌ی دوباره باشیم.
سال ۱۴۰۲ هجری خورشیدی را در حالی آغاز می‌کنیم که به همت همکاران صدیق و پر تلاش در تمامی واحد‌های صنعتی، معدنی و ستادی، پیمانکاران متعهد و مشاوران و مجریان مجرب طرح‌ها و به ویژه حمایت‌های بی دریغ اعضای محترم هیات مدیره و سهامداران وفادار و همچنین مدیران و مسئولان خدوم استان یزد وشهرستان اردکان و با توکل به ذات پاک احدیت توانستیم سال گذشته را که از سوی مقام معظم رهبری، سال (تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین) نامگذاری گردید با موفقیت‌های اثر بخش از جمله رکورد شکنی‌های متعدد در واحد‌های تولیدی نسبت به سال ۱۴۰۰ سپری کنیم و روند رو به رشد و پویای این شرکت بزرگ معدنی و صنعتی کشور را همچنان تداوم بخشیم.
ما برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود، و توان و تخصص همه همکاران تلاشگر، به گونه‌ای عمل نمائیم تا علاوه بر محقق ساختن اهداف عالیه شرکت در امر تولید و اتکاء به توان داخلی، به توسعه پایدار نیز نایل گردیم.
امید است در سالی که پیش رو داریم خانواده بزرگ چادرملو بتواند، چون گذشته با سعی و تلاش بی وقفه در جهت حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گام‌های بلندی بردارد و تلاش‌ها در راستای دستیابی به چشم انداز، حفظ و ارتقای جایگاه برتر شرکت با افزایش کیفیت و رضایتمندی ذینفعان تداوم یابد.
بر خود وظیفه می‌دانم این عید باستانی و تقارن آن با بهار قرآن را به تمامی هموطنان، به ویژه جامعه بزرگ صنعت کشور و همکاران گرامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم و از درگاه خدواند سبحان برای همگان سالی سرشار از سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی آرزومندم.
لبتان پر خنده، قلب تان از مهر آکنده
امیر علی طاهر زاده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: