April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۴۳۴۷
۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
0
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: مردم ایران اسلامی بدون دغدغه امنیتی می‌توانند از طبیعت بکر نقاط مجاز مرزی بازدید کنند.

مردم بدون دغدغه از طبیعت بکر نقاط مجاز مرزی بازدید کنند

سردار احمدعلی گودرزی گفت: مرز‌های جمهوری اسلامی ایران از ثبات و امنیت لازم برخوردار است و در کنار روابط دیپلماسی احترام متقابل بین مرزبانان کشور‌های همسایه با مرزبانان برقرار می‌باشد.

وی با تأکید بر اینکه روابط دیپلماسی مرزی با ۱۵ کشور همسایه صورت می‌پذیرد، افزود: هماهنگی بیش از پیش با مرزبانی کشور‌های همسایه برقرار است و آنچه که امروز در منطقه خدا آفرین و مرز‌های استان آذربایجان شرقی مشاهده می‌شود وجود امنیت در منطقه است.

فرمانده مرزبانی انتظامی با بیان اینکه امیدوارم صلح و آرامش در مرز‌های همسایگان برقرار باشد، بر مساعدت جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل مشکلات طرفین تأکید کرد و اظهار داشت: با وجود مرزبانان غیور ایران اسلامی، مرز‌های جمهوری اسلامی ایران از استحکام لازم برخوردار است و با مخلان نظم و امنیت و قاچاقچیان برخورد قاطع خواهیم داشت.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه مرزبانان موظف هستند امنیت مسافران و گردشگران را در مرز‌ها تأمین کنند، گفت: مردم ایران اسلامی بدون دغدغه امنیتی می‌توانند از طبیعت بکر نقاط مجاز مرزی بازدید کنند و مرزبانان انتظامی کشور علاوه بر پوشش امنیت مرزها، در کنار آن با عوامل انتظامی در تسهیل تردد جاده‌های شهری و مسیر‌های مرزی همکاری دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: