کد خبر: ۳۹۴۳۷۶
۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
0
بهادری جهرمی درباره اولویت قرار گرفتن امید در کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

در بودجه امسال حمایت از بانوان و جوانان مورد توجه دولت بود

در بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مشهد شاهد این امر بودیم که ایشان بار دیگر بر تقویت امید و امید آفرینی در کشور تاکید کردند. موضوعی که باعث شد تا به سراغ یکی از دولتمردان رفته و درباره اقداماتی که در این زمینه انجام شده است از وی جویا شویم.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در این باره به ما گفت: هدف ما به عنوان یک شهروند و بخشی از حاکمیت تقویت امید و خوش بینی به آینده در جهت این است که امور را هرچه بهتر رقم بزنیم و برنامه ریزی‌های بهتری برای آینده مردم خود نیز داشته باشیم. دولت با مد نظر قرار دادن مسائل مهمی نظیر مسائل اقتصادی عموم مردم و سرمایه گذاری‌های مولد در جهت کاهش تورم قدم برمی‌دارد، زیرا این امر می‌تواند مهم‌ترین مساله امید بخش در زندگی مردم باشد.

وی تشریح کرد: مردم زمانی که ببینند یک مشکلی از آن‌ها حل می‌شود امید مضاعفی را در خود احساس می‌کنند و مساله دوم تمرکز بر جوامع مختلفی مانند نخبگان و جوامع هیات علمی مانند جوانان و نخبگان است تا خدمات مختلفی را بتوان به این عزیزان ارائه کرد.

بهادری جهرمی افزود: امسال در بودجه کشور پیشنهاد دولت این بود که تا یک درصد از منابع عمومی همه دستگاه‌ها صرف امور مختلف در جهت از حمایت بانوان شود و برای جوانان هم برنامه‌هایی در جهت امید آفرینی رقم بخورد. انشاالله که همه بتوانیم آینده هرچه بهتری را برای کشور خود رقم بزنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: