April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۴۴۳۶
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
0
امروز در جنوب شرق و شرق کشور وزش باد نسبتا شدید رخ می‌دهد.

امروز ۷ فروردین کدام مناطق شاهد بارش هستند؟

امروز گستره فعالیت سامانه بارشی بجز شرق استان سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی در سایر مناطق کشور است در شمال خوزستان لرستان، ایلام، کرمانشاه و غرب کردستان بارش شدت خواهد داشت.

امروز در جنوب شرق و شرق کشور وزش باد نسبتا شدید رخ می‌دهد. سه شنبه نیز در کل کشور ابرناکی و بارش انتظار می‌رود بتدریج بعد از ظهر در نیمه غربی کشور مقدار بارندگی کاهش یافته و دما در این مناطق افزایش خواهد یافت.

چهارشنبه در نوار شرقی کشور افزایش ابر رگبار پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می‌شود بتدریج جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود و این سامانه از کشور خارج می‌شود.

همچنین در دامنه‌های جنوبی البرز سواحل دریای خزر و اردبیل افزایش موقتی دما همراه با وزش باد انتظار می‌رود پنجشنبه با عبور موج دیگری از شمال غرب کشور در مناطقی از استان‌های کردستان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر رگبار پراکنده و وزش باد شدید همراه با کاهش نسبی دما رخ می‌دهد. در ضمن با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر بارش در اردبیل گیلان و مازندران نیز آغاز می‌شود.

جمعه گستره بارش کل نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز می‌باشد همچنین تقویت جریانات شمالی روی دریای خزر در گیلان مازندران، گلستان، خراسان شمالی و در ارتفاعات البرز بارش و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

امروز شمال و مرکز خلیج فارس و سه شنبه و چهارشنبه نیمه شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم است. طی روز‌های پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج می‌باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: