کد خبر: ۳۹۴۴۵۶
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
0
سرپرست بانک مسکن از تلاش بانک برای پرداخت تمامی تسهیلات باقیمانده مسکن مهر در تعهد آن بانک در سال جاری خبر داد.

تمامی تسهیلات باقیمانده مسکن مهر در قالب نهضت ملی طی سال جاری پرداخت می‌شود

علی عسکری سرپرست بانک مسکن در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بخشی از عملکرد بانک را در حوزه مسکن مهر تشریح کرد و گفت: طی سال گذشته حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکونی مهر باقیمانده مانده در دستور تکمیل قرار گرفت که حدود ۹۵ هزار واحد بالای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت. با هماهنگی انجام شده با وزارت راه و شهرسازی، اولویت پرداخت تسهیلات برای واحد‌های باقیمانده مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی بالا که به طرح نهضت ملی مسکن منتقل شده اختصاص یافته است.

سرپرست بانک مسکن ادامه داد: از آنجاییکه سقف تسهیلات مسکن مهر پاسخگوی اتمام این پروژه‌ها نیست با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی این پروژه‌ها به نهضت ملی مسکن سوق داده شد. مقرر شد تا مالکان مابه‌التفاوت تسهیلات مسکن مهر را با دریافت تسهیلات نهضت ملی مسکن پرداخت کنند و بدین ترتیب پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر در قالب نهضت ملی مسکن زودتر به سرانجام برسد و تکمیل شود.

عسکری تصریح کرد: بخشی از تسهیلاتی که بانک مسکن در سال گذشته پرداخت کرد در حوزه تکمیل واحد‌های باقیمانده مسکن مهر بود.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده واحد‌های مسکونی مهری که پیشرفت بالایی دارند و به نهضت ملی مسکن انتقال یافته‌اند طی سال ۱۴۰۲ تحویل شود. بانک مسکن تعهد دارد تا تامین مالی واحد‌های باقیمانده مسکن مهر هرکدام که قراردادهایشان به نهضت ملی مسکن منتقل می‌شود را انجام دهد تا این کار هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: