یک مدرس رمزارز نسبت به ریسک فعالیت در بازار ارز دیجیتال هشدار داد
کد خبر: ۳۹۴۹۸۵
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
0
یک مدرس رمزارز با اعلام اینکه ارزش بیت کوین تا ۲۹ هزار دلار بالا می‌رود گفت: بزودی شاهد سقوط بیت کوین به ۱۲ هزار دلار خواهیم بود.

بیت کوین در آستانه سقوط به ۱۲ هزار دلار

حمیدرضا کاشانی در گفت و گو با خبرنگار پول نیوز با اشاره به ریسک بالایی که در حوزه رمز ارز وجود دارد گفت: اگر می‌خواهید هنگام فعالیت اقتصادی در زمینه رمز ارز با مشکل روبرو نشوید، با عدد و رقمی وارد این حوزه شوید که اگر اتفاقی در بازار رخ داد، به لحاظ روحی و جسمی آسیب نبینید.

وی با اعلام اینکه یک متخصص و فعال هندی در حوزه رمز ارز، به واسطه شکستی که در معاملات خورده، قصد خودکشی دارد گفت: این تریدر در فضای مجازی اعلام کرده که توان تحمل این شکست را ندارد و به همین دلیل بنا دارد به زندگی خود خاتمه دهد. این شرایط نشان می‌دهد که این تریدر هندی تمام توان خود را بر رمز ارز گذاشته که با سقوط یک باره تصمیم به خودکشی گرفته است.

بیت کوین در آستانه سقوط به ۱۲ هزار دلار
این مدرس رمز ارز با اعلام اینکه هنوز رمز ارز‌ها به صورت محسوس و ملموس در بین مردم جا نیفتاده است گفت: اینکه مردم در حوزه رمز ارز با قوت و قدرت فعال شوند و بتوانند از آن کسب درآمد کنند، اتفاقی است که نیاز به تخصص، تجربه و دقت دارد و نباید بی گدار به آب زد.

وی با تاکید بر اینکه اگر در حوزه رمز ارز تخصص داشته باشید، در هر صورت می‌توانید منفعت ببرید گفت: تفاوتی نمی‌کند که رمز ارز رو به پایین باشد یا پله‌های صعود را طی کند، بلکه کافی است معلومات لازم را داشته باشید و اطلاعات خود را دائم بروز کنید تا بتوانید از تحولات بازار رمز ارز‌ها نفع ببرید.

 

بیشتر بخوانید:

تحول در نظام پولی با اجرای رمز ریال



کاشانی با تاکید بر اینکه تحولات بازار رمز ارز را بسادگی نمی‌توان پیش‌بینی کرد گفت: مهمترین رمز ارزی که اکنون مطرح می‌شود، بیت کوین است. این رمزارز اکنون بیش از ۲۸ هزار دلار قیمت دارد و با روند صعودی که در پیش گرفته، به نظر می‌رسد وارد کانال ۲۹ هزار دلار هم بشود.

وی با تاکید بر اینکه روال صعودی قیمت بیت کوین ادامه نخواهد داشت گفت: به نظر می‌رسد بیت کوین مسیر سقوط را در پیش بگیرد و این سقوطی شدید خود بود.

این تریدر با تاکید بر اینکه اگر روند سقوط رمز ارز‌ها آغاز شود، پیش بینی می‌شود که بیت کوین تا مرز ۱۲ هزار دلار سقوط کند گفت: ۱۲ هزار دلار کف سقوط بیت کوین خواهد بود و از آن پس می‌توان دوباره شاهد رشد بیت کوین بود.

وی با تاکید بر اینکه دیگر رشد سرسام آوری برای قیمت رمز ارز‌ها شاهد نخواهیم بود گفت: در مباحث اقتصادی عنوانی به نام امواج داریم که در قالب یک موج مقطعی، قیمت‌ها رشد می‌کند. بیت کوین در سال‌های ۹۸ تا ۹۹ از مرز۶۰ هزار دلار عبور کرد و فعالان این عرصه در انتظار رشد بیشتر آن بودند، اما این افزایش یکباره، به پایان رسید و بیت کوین به ۱۷ هزار دلار بازگشت.

کاشانی با تاکید بر اینکه در شرایط بحران قیمت ها، بعید به نظر می‌رسد یک بار دیگر شاهد چنین رشد یکباره‌ای در حوزه رمز ارز‌ها باشیم گفت: با توجه به مقاومت‌هایی که دولت‌ها برای کنترل رمزارز نشان می‌دهند، امکان قوت گرفتن رمزارز‌ها به این زودی‌ها وجود نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه فعالان اقتصادی پیش بینی می‌کنند، اما پیشگو نیستند گفت: آنچه در مباحث اقتصادی مطرح می‌کنیم، پیش بینی‌هایی است که با توجه به شرایط روز و تحولات اقتصادی در ایران و جهان و بررسی‌های همه جانبه اعلام می‌کنیم، اما امکان دارد تحولاتی در آینده رخ دهد که همه پیش بینی‌ها را تغییر دهد، به همین دلیل پیش بینی به معنای آن نیست که حتما محقق می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: