May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن مصالح نوین ساختمانی اعم از انواع ساندویچ پانل ها، درب‌های سردخانه‌، خانه پیش ساخته، سوله، انواع کانکس و کانال پیش عایق و جایگزینی آن ها به جای مصالح سنتی، تقاضای خرید مصالح مدرن و سازه های پیش ساخته توسط کارفرمایان و متخصصان ساختمانی، نسبت به مصالح سنتی و قدیمی بسیار بیشتر شده است. این امر موجب شده است که جهت تامین تقاضای متخصصان و مهندسان، کارخانجات مختلفی جهت تولید و توزیع انواع سازه های پیش ساخته در ایران و جهان تاسیس شوند و به تولید انواع مصالح مدرن ساختمانی مانند انواع ساندویچ پانل، درب های سردخانه، کانال پیش عایق و ... بپردازند.

یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع مصالح پیش ساخته در ایران، شرکت آریا بارون می باشد، این شرکت با دارا بودن بیش از 10 سال سابقه تولید و توزیع انواع سازه های پیش ساخته توانسته است نیاز بازار را نسبت به تامین مصالح نوین ساختمانی رفع کند و با تولید با کیفیت ترین مصالح ساختمانی و فروش آن ها با بهترین قیمت، سهم عظیمی از بازار مصالح نوین ساختمانی را به خود اختصاص دهد. در این مقاله از وبسایت پول نیوز، به تاریخچه و معرفی محصولات آریا بارون بهترین تولید کننده سازه‌های پیش ساخته میپردازیم، پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

تولیدات کارخانه آریا بارون توس

درباره آریا بارون توس aryabaron

شرکت آریا بارون توس از یک دهه قبل و در سال 1390 با افزایش تولید و بکارگیری سازه های مدرن پیش ساخته، فعالیت خود را در شهر مشهد آغاز کرد. این شرکت با بکارگیری دستگاه های پیشرفته تولید قطعات صنعتی و تمام اتوماتیک و همچنین بهرمندی از مهندسان زبده و استفاده از مواد اولیه با کیفیت توانسته است، سهم بزرگی در تولید قطعات ساختمانی پیش ساخته را به خود اختصاص دهد و محصولات خود را با نشانCE اروپا تولید و عرضه کند.

از سری افتخارات این شرکت در طول سال های اخیر می توان به دریافت لوح تقدیر به عنوان واحد نمونه کشوری در حوزه صنعت و ساختمان در سال 1395 و قرارگیری به عنوان واحد نمونه صنعت استان خراسان رضوی از سال 1393 تا 1401 اشاره کرد، که این خود فصل درخشانی از فعالیت ها و کیفیت محصولات این شرکت صنعتی است.

مزایا خرید محصولات آریا بارون

شرکت آریا بارون توس یکی از ارائه دهندگان محصولات پیشرفته ساختمان های نوین برای صنایع مختلف از جمله ساختمانی، صنعتی و کشاورزی است. برخی از مزایای محصولات آریا بارون توس به شرح زیر است:

  1. مواد اولیه با کیفیت: محصولات آریا بارون توس با استفاده از مواد با کیفیت بالا و فن آوری های پیشرفته، ساخته و عرضه می شوند.
  2. مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی: محصولات آریا بارون با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارند، در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مانند بارش برف و باران، آفتاب، طوفان و ... دوام بیشتری دارند و نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند
  3. طراحی زیبا: محصولات آریا بارون توس با طراحی زیبا و مدرن، می‌تواند به شکل قابل توجهی زیبایی و دکوراسیون ساختمان‌ها و فضاهای داخلی آن‌ها را افزایش دهد
  4. ایمنی: این محصولات ساختمانی، با استفاده از مواد با کیفیت بالا و فن آوری های پیشرفته، ایمنی بسیار بالایی را برای کاربرانشان تضمین می‌کنند.
  5. تنوع محصول: محصولات آریا بارون توس شامل محصولاتی با کاربردهای متنوعی مانند عایق سازی، تهویه، سقف کاذب، دیوارکوب، کفپوش و... هستند.
  6. زمان تحویل سریع: شرکت آریا بارون توس با توجه به دارا بودن تجهیزات پیشرفته، توانایی تولید و ارائه محصولات با کیفیت بالا و زمان تحویل سریع را داراست.

به طور کلی، محصولات آریا بارون توس با توجه به ویژگی‌های بالا، می‌توانند از مزایای بسیاری برای صاحبان ساختمان‌ها و صنایع به همراه باشند.

انواع محصولات تولیدی توسط آریا بارون

شرکت آریا بارون توس با بکارگیری انواع ماشین آلات صنعتی پیشرفته و مهندسان و متخصصان بر جسته حوزه ساختمانی توانسته است محصولات مختلفی جهت ساخت انواع سازه پیش ساخته مدرن در اختیار عموم بگذارد. از محصولات تولیدی این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آریا بارون توس تولید کننده با کیفیت ترین سازه‌های پیش ساخته در ایران

  • تولید انواع ساندویچ پانل ( ساندویچ پانل دیواری، سقفی، سردخانه و کلین روم)
  • ساخت داکت یا کانال های پیش عایق شده
  • ساخت انواع درب سردخانه ای، درب گرمخانه ای، ضد حریق و کلین روم
  • سازه های فلزی نظیر انواع آردواز فلزی
  • ساختمان های پیش ساخته و کانکس

ساندویچ پانل آریا بارون

گروه صنعتی بارون به عنوان بزرگترین کارخانه تولید ساندویچ پانل در ایران شناخته می شود، این شرکت با تولید و عرضه انواع ساندویچ پانل های سقفی، دیواری، سردخانه، کلین روم با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت توانسته از به نیاز کارفرمایان و مشتریان بالقوه خود در زمینه تقاضای پانل های ساندویچی پاسخ دهد.

مزایا پانل های ساندویچی بارون

از ویژگی های قابل توجه ساندویچ پانل های آریا بارون توس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عایق خوب سرما و گرما
  • عمر مفید و طولانی انواع پانل
  • پایداری در برابر زلزله تا 9 ریشتر
  • قیمت مقرون به صرفه نسبت به سایر برند های تولیدی
  • قابل شستشو

کاربرد ساندویچ پانل

اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که کاربرد انواع ساندویچ پانل های تولیدی توسط AryaBaron در کجاست؟ از پانل های ساندویچی برای پوشش سقف و دیواره های انواع سازه پیش ساخته نظیر کانکس، خانه پیش ساخته، نماهای مختلف، سوله های صنعتی، ورزشی، اداری و ... استفاده می کنند.

قیمت ساندویچ پنل های آریا بارون

با توجه به ویژگی هایی که در قسمت های قبل گفتیم، هزینه ساخت انواع سازه پیش ساخته با ساندویچ پانل بسیار مقرون به صرفه تر است. کارخانه تولید کننده ساندویچ پانل آریا بارون توس با بهره گیری از جدیدترین دستگاه های روز دنیا و متخصصان مجرب در این حوزه توانسته است محصولات پانلی مختلفی را جهت استفاده مشتریان خود با بهترین قیمت تولید و توزیع کند تا آن ها بتوانند با انتخاب یک محصول با کیفیت و مقرون به صرفه به خرید ساندویچ پانل مدنظر خود بپردازند.

تولید انواع درب سردخانه (Coldstore Door)

از دیگر محصولات پر طرفدار و تولید شده توسط شرکت صنعتی بارون می توان به تولید انواع درب سردخانه اشاره کرد. این نوع محصولات دارای چند نوع مختلف با ابعاد و جنس مختلفی هستند این نوع محصولات به صورت برقی، لولایی، کشویی تولید و توزیع می شوند، تا مشتریان بتوانند با دستی باز و براساس نیاز خود به خرید درب سردخانه آریا بارون و سایر محصولات مختص به درب اعم از درب گرمخانه، کلین روم برای تجهیزات خود بپردازند.

مزایا خرید درب های سردخانه آریا بارون

درب های سردخانه شرکت آریا بارون توس با دارا بودن ویژگی هایی نظیر استفاده از فوم عایق با کیفیت، جنس ورق رویه و زیره متنوع و با کیفیت، اهرم نجات قفل دار و ... توانسته است با کیفیت ترین محصولات در زمینه درب سردخانه ای را با مقرون به صرفه ترین قیمت روانه بازار کند.

کانال پیش عایق شده ( داکت عایق شده)

از محصولات تولیدی شرکت آریا بارون توس، ساخت انواع کانال پیش عایق (Pre Insulated Duct) یا داکت برای تصفیه و تهویه هواست. این نوع محصولات با قرارگیری در کانال های ساختمانی موجب انتقال هوا در محیط می شوند. کانال های پیش عایق شده به عنوان جایگزین مناسبی نسبت به کانال های فلزی است.

این کانال ها با صرفه جویی در هزینه، کاهش محسوس صدا، ماندگاری بالاتر و عایق بندی مناسب توانسته است نظر کارفرمایان و مشتریان متعددی را به خود جذب کند.

چرا کانال های پیش عایق شده آریا بارون توس؟

استفاده از دستگاه های فوق پیشرفته ساخت تحت لیسانس اروپا و آمریکا، تجربه کافی در ساخت براساس نیاز مشتریان، استفاده از نیروهای فنی و متخصص و قیمت مقرون به صرفه تر نسبت به سایر برند ها با عث شده است کانال های پیش عایق آریا بارون توس جزو نخستین انتخاب ها به شمار می رود.

انواع کانال پیش عایق تولیدی کارخانه آریا بارون

این شرکت با تولید انواع مختلف داکت های پیش عایق توانسته است به نیاز بازار پاسخ دهد. از محصولات تولیدی در زمینه کانال های عایق شده می توان به محصولاتی نظیر موارد زیر اشاره کرد.

  • کانال های پیش عایق شده پلی اورتان
  • کانال پیش عایق فنولیک
  • کانل های فلکسیبل عایق شده
  • داکت های پی پال

قیمت کانال های پیش عایق تولید شده آریا بارون چقدر است؟

قیمت کانال های پیش عایق شده آریا بارون، به عوامل مختلفی مانند اندازه کانال، ضخامت پوشش عایق، نوع و کیفیت مواد استفاده شده، شرایط بازار و... بستگی دارد. برای اطلاعات دقیق تر در این خصوص، بهتر است با شرکت آریا بارون به شماره های 051-362288800 و 36228814-051 تماس حاصل فرمایید و یا در سایت به قسمت مربوطه مراجعه کنید.

آردواز فلزی آریا بارون

آردواز فلزی آریا بارون توس نوعی پوشش فوق مدرن است که در مقایسه با نمونه سنتی آن دارای مزایا و امتیازات متنوع و ویژه ای است. این نوع محصولات با دارا بودن وزنی سبک و مقاومت در برابر عوامل جوی مختلف باری پوشش سقف های شیروانی منازل و سازه ها استفاده می شود.

قیمت آردواز فلزی

این نوع محصولات از ورق گالوانیزه گرم نورد ساخته می شود. این نوع محصولات به دلیل طول عمر بالاتر نسبت به آردواز سیمانی، بیشتر مورد استقبال مشتریان خود قرار گرفته است.

برخی از مزایای خرید آردواز فلزی از آریا بارون توس عبارتند از:

  • مقاومت بالا: آردواز فلزی تولید شده توسط آریا بارون توس دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه، خوردگی و سایر آسیب‌ها است. این ویژگی باعث می‌شود که آردواز فلزی برای مصارف صنعتی و ساختمانی مناسب باشد.
  • طول عمر بالا: با توجه به مقاومت بالای آردواز فلزی تولیدی، طول عمر آن نیز بسیار بالاست. این ویژگی باعث می‌شود که هزینه نگهداری و تعمیر این محصول به شدت کاهش یابد
  • زیبایی و طراحی: آردواز فلزی آریا بارون توس با طراحی زیبا و مدرن، می‌تواند به شکل قابل توجهی زیبایی و دکوراسیون ساختمان‌ها و فضاهای داخلی آن‌ها را افزایش دهد.
  • انعطاف پذیری: این محصول، قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و می‌تواند در طراحی و ساختمان‌دهی به شکل‌های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد.
  • نصب سریع و آسان: آردواز های فلزی به راحتی و سرعت بالا نصب می‌شود و این ویژگی باعث می‌شود که زمان و هزینه‌های نصب به شدت کاهش یابد.
  • دوام در برابر شرایط آب و هوایی: آردواز فلزی تولیدی توسط آریا بارون توس با توجه به کیفیت و مقاومت بالایی که دارد، در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مانند بارش برف و باران، آفتاب، طوفان و ... دوام بیشتری دارد.

به طور کلی، خرید آردواز فلزی از آریا بارون توس با توجه به ویژگی‌های بالا، می‌تواند به شما کمک کند تا در ساختمان‌دهی و دکوراسیون فضاهای داخلی و خارجی به بهترین نتایج برسید و در عین حال هزینه‌های نگهداری و تعمیر را کاهش دهید.

خانه های پیش ساخته و کانکس آریا بارون

از مهمترین محصولات و پر تقاضا ترین محصولات آریا بارون، سازه های پیش ساخته در شاخه انواع خانه پیش ساخته و کانکس است. این نوع محصولات با ترکیب تمامی محصولات فوق از آریا بارون تولید و روانه بازار می شود که شما می توانید آن ها را در انواع مختلف خانه پیش ساخته و کانکس های اداری، تجاری، مسکونی و ... خریداری نمایید.

گواهینامه و افتخارات آریا بارون AryaBaron

همانطور که در ابتدا مقاله در ارتباط با آن صحبت کردیم، برند بارون به عنوان واحد نمونه صنعت در سال 1395 در کشور و واحد نمونه صنعت خراسان رضوی از سال 1393 تا به امروز شناخته می شود. همچنین این شرکت با دارا بود گواهینامه های بین المللی و کشوری توانسته است اعتماد بسیاری از کسب و کار ها را به خود جلب کند. در ادامه به بخشی از افتخارات و گواهینامه های معتبر آریا بارون توس میپردازیم:

افتخارات آریا بارون توس

  1. واحد نمونه صنعت استان از ۹۳ تا ۱۴۰۱
  2. واحد نمونه صنعت کشور ۹۵
  3. صادر کننده نمونه ۹۶، ۹۷ و ۱۴۰۱
  4. واحد نمونه استاندارد و کیفیت ۹۷
  5. واحد نمونه استاندارد ۹۸ تا ۱۴۰۱
  6. گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان ۹۲ – ۹۴ – ۹۵

قیمت محصولات آریا بارون

قیمت محصولات، به عوامل متعددی مانند نوع محصول، اندازه و ضخامت، کیفیت مواد اولیه و نوع پوشش و بسته بندی و ... بستگی دارد. برای اطلاعات دقیق‌تر در این خصوص، بهتر است با شرکت آریا بارون توس تماس حاصل فرمایید و یا در سایت به قسمت مربوطه مراجعه کنید. همچنین توصیه می‌شود قبل از خرید، با مقایسه قیمت‌ها و ویژگی‌های محصولات مختلف، تصمیم به خرید بگیرید.

راه های ارتباطی با شرکت آریا بارون توس

کارخانه آریا بارون توس در سال 1390 در زمینی به مساحت شصت هزار متر و زیربنا بیست هزار متر در آدرس مشهد، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (میثاق)، آیت الله هاشمی رفسنجانی 1/34 بنا شده و پذیرای مشتریان خود از سراسر کشور به صورت حضوری است، همچنین شما عزیزان می توانید جهت خرید انواع محصولات تولیدی این شرکت با شماره های 05136228800 و 05136228814 تماس حاصل فرمایید.

کارخانه آریا بارون توس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: