قیمت اکشن فیگور سریال های ابرقهرمانی از 50/000 تومان به بالا در بازار است. اگر به دنبال اکشن فیگور های برند هستید معمولا از 100/000 تومان تا 1/000/000 تومان می تواند باشد. برای کودکان مدل معمولی هم کاربرد دارد. اکشن فیگور بتمن شوالیه تاریکی یکی از پرطرفدارترین اکشن فیگور های ابرقهرمانی است که علاوه بر کودکان بزرگسالان هم به خرید آن علاقه مند هستند. معمولا در فروشگاه های معتبر می توانید انواع آن ها را پیدا کنید. برای خرید اکشن فیگور علاوه بر قیمت به اطلاعات دیگری نیاز دارید. در سایت اسباب بازی بازیکده می توانید علاوه بر قیمت و مشخصات هر اسباب بازی، اطلاعات بیشتری در مورد اسباب بازی های برند، اکشن فیگورهای معروف دریافت کنید.

خرید اکشن فیگور ارزان

بررسی قیمت اکشن فیگور سریال های ابرقهرمانی

کمپانی های بزرگ با توجه به محبوبیت اکشن فیگورهای کاراکترهای محبوب سریال، انیمه و انواع کمیک و انیمیشن، کمپانی های بزرگ و کوچک برای گسترش بازار فروش خود، به ساخت اکشن فیگور اقدام می‌کنند. مشهورترین سریال های ابرقهرمانی که اسم آن به گوش همه رسیده است، حتی کسانی که این سریال ها را تماشا نکردند، بتمن شوالیه تاریکی و مرد عنکبوتی است. این کاراکترها به عنوان ناجی در شهر بودند و به اشخاصی که مورد ستم قرار می گرفتند، کمک می کردند. قیمت اکشن فیگور سریال های ابرقهرمانی با توجه به اطلاعاتی که ارائه شد با یکدیگر متفاوت هستند بهتر است از لیست های قیمت موجود استفاده کنید.

فروشگاه اکشن فیگور در تهران

فروشگاه های بسیاری در تهران انواع اکشن فیگورها را عرضه می کنند که هر کدام تولید شده توسط برندهای متفاوتی است. با توجه به اینکه خریداران همیشه به دنبال بالاترین کیفیت هستند، شرکت های وارد کننده اسباب بازی، شروع به واردات می‌کنند. ما سعی کردیم لیستی از قیمت اکشن فیگور سریال های ابرقهرمانی معروف ترین برندها را جمع آوری کنیم تا اگر تصمیم به خرید داشتید به عنوان یک راهنمای خرید اکشن فیگور ارزان کمک کرده باشیم.

معروف ترین برندهای اکشن فیگور سریال های ابرقهرمانی

برندهای مشهور قیمت اکشن فیگور سریال های ابرقهرمانی ، معمولا امتیاز ساخت و طراحی خود را از تولید کننده فیلم دریافت می کنند. این برندها به صورت تخصصی بر ساخت آنها به صورت پلاستیکی و فلزی اقدام می‌کنند. معروف ترین برندهای ساخت اکشن فیگور به شرح زیر است: 

  • بندای Namco
  • فیگورتز (Figuarts)
  • نیکلودئون
  • مکفارلین (McFarlane)
  • هات تویز (Hot Toys)
  • ماتل (Mattel)
  • هاسبرو (Hasbro)
  • کوتوبوکیا (Kotobukiya)
  • دی‌سی‌دی‌پی (DC Direct)

اکثر عروسک‌های این برندها، به صورت کاملاً جمع‌وجور با بدنه‌های فلزی و قابل حرکت تولید می‌شوند و از جمله محصولات محبوب در بازار هستند. معمولا محصولات این برندها را می توانید در فروشگاه های بزرگ و معتبر در تهران که تخصص فروش اسباب بازی دارند، عرضه می شود.

ساخت انواع اکشن فیگور

همانطور که احتمالا تا به حال متوجه آن هم شده‌اید، اکشن فیگور در واقع به نوعی از عروسک های انسان نما گفته می شود که کودکان برای بازی کردن و بزرگسالان برای جمع آوری کلکسیون از آن استفاده می کنند. انواع اکشن فیگورها را می توان به شرح زیر نام برد:

  • سوپر قهرمان ها: سوپر قهرمان ها اکثرا برگرفته از کتاب های کمیک و فیلم های سینمایی هستند و در میان مردم طرفداران بسیار زیادی دارند. بتمن، سوپرمن، اسپایدرمن و ولورین از جمله شناخته شده ترین انواع اکشن فیگورها می باشد.
  • فیلم ها و سریال ها: شخصیت هایی که در فیلم های مشهور مخصوصا فیلم های هالیوودی از نظر بینندگان معروف می شوند، بهترین گزینه برای ساخت اکشن فیگور هستند.
  • بازی های ویدئویی: بازی های ویدئویی هم از جمله سرگرمی های پر طرفدار است که بسیاری از کودکان و بزرگسالان از آدمک های ساخته شده آن حمایت می کنند.
  • ورزشکاران: معمولا هر کسی به یک یا چند ورزش علاقه دارد و به همان نسبت علاقه‌مند به ورزشکاران است.

ساخت انواع اکشن فیگور

سفارش ساخت اکشن فیگور

با در نظر گرفتن مواردی که گفتیم، سفارش ساخت اکشن فیگور در ایران توسط شرکت‌های وارد کننده انواع اکشن فیگورها (آدمک های فلزی و پلاستیکی) پایه گذاری شد. آدمک های فلزی و پلاستیکی با شباهت بالا به کاراکترهای خود طراحی و تولید می شوند. این آدمک‌ها در انواع گوناگونی با توجه به ژست هایی که در فیلم داشتند، طراحی می شود. تصاویری که از کاراکترهای محبوب موجود است، ایده خوبی برای طراحی و ساخت آنها خواهد بود.

ساخت اکشن فیگور مرد عنکبوتی و اکشن فیگور بتمن

برای ساخت آدمک مرد عنکبوتی و بتمن مراحل زیادی وجود دارد که بهتر است با توجه به آن پیش بروید تا کالای با کیفیت و استاندارد را طراحی و تولید کنید. برای ساخت هر اکشن فیگور، نیاز است که یک طرح و نقشه دقیق از آن ایجاد شود؛ این مرحله شامل طراحی ظاهر و طرح بدنه، محل قرارگیری لوازم جانبی و همچنین ساختار داخلی برای پایداری اکشن فیگور است. پس از طراحی طرح و نقشه مراحل زیر را به ترتیب انجام می‌شود:

  • ساخت بدنه: این مرحله شامل ساخت بدنه با استفاده از موادی مانند پلاستیک، رزین و فلز است.
  • رنگ‌آمیزی: بعد از ساخت بدنه، نوبت به رنگ‌آمیزی می‌رسد. این مرحله شامل اعمال رنگ‌های مناسب برای ایجاد ظاهر آدمک است. همچنین می‌توان از روش‌های دیگری مانند چاپ تصویر روی بدنه استفاده کرد.
  • اضافه کردن جزئیات: در مرحله پایانی، لوازم جانبی مانند تفنگ، وسایل حمل‌ونقل، بدلیجات و غیره به اکشن فیگور اضافه می‌شود.
  • تست: در نهایت، برای اطمینان از پایداری و عملکرد صحیح اکشن فیگور، آن را برای تست و آزمایش به کارخانه می‌فرستند.

قیمت اکشن فیگور مرد عنکبوتی

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم شما را در خرید اکشن فیگور راهنمایی کنیم. در پایان قصد داریم یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین فعال در این حوزه را به شما معرفی کنیم. فروشگاه اسباب بازی فروشی بازیکده نخستین مجموعه واردکننده انواع اکشن فیگور در ایران است. این فروشگاه محصولات بسیار متنوعی در بهترین قیمت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. محصولات بسیار متنوعی  را به شما پیشنهاد می کنیم. شما با مراجعه به سایت فروش اسباب بازی بازیکده ، می‌توانید قیمت اکشن فیگور مرد عنکبوتی ، بتمن، سوپرمن و سایر محصولات این فروشگاه را مشاهده کنید. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: