کد خبر: ۳۹۵۳۷۱
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
0
بیمه تعاون به مناسبت روز معلم، تخفیف ویژه خرید بیمه نامه زندگی را ارائه می دهد.

تخفیفانه بیمه های زندگی بیمه تعاون به مناسبت روز معلم

به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، به مناسبت گرامیداشت مقام معلم، جشنواره فروش بیمه‌های زندگی از تاریخ ۴ تا ۱۸ اردیبهشت راه اندازی شده است.
در این جشنواره، علاقه‌مندان به خرید بیمه‌های زندگی بیمه تعاون از تخفیف ۵۰ درصدی هزینه اداری و بیمه گری نیز برخوردار خواهند شد.
از دیگر سو در این جشنواره به قید قرعه به ۵ نفر از بیمه شدگان کارت خرید بیمه نامه ۲۰۰ هزار تومانی اهدا خواهد شد.

قابل توجه است که خریداران بیمه زندگی تعاون در کنار «پوشش معافیت بیمه‌گزار از پرداخت حق بیمه به علت فوت در اثر حادثه»، «پوشش هزینه پزشکی در اثر حادثه»، «پرداخت خسارت در صورت ابتلا به پنج بیماری خاص شامل سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی قلب باز، سرطان، پیوند اعضای اصلی بدن»، «پرداخت هزینه به بیماران مبتلا به کرونا» و خدماتی، چون «پوشش بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی و محل کار» می‌توانند از مزایای معرفی نامه‌های بیمارستانی و پرداخت خسارت‌ها بر اساس تعرفه‌های مصوب نیز برخوردار شوند.
شایان ذکر است که هم اکنون «تعداد پوشش بیماری‌های خاص در ۴ گروه اصلی از ۵ بیماری به ۳۰ بیماری رسانده شده و در این طرح تا حداکثر ۵۰ میلیون تومان نیز به صورت سرمایه‌ای پوشش داده خواهد شد».
بر این اساس «گروه اول این دسته به سرطان و پیوند مغز استخوان؛ گروه دوم به بیماری‌های قلبی شامل سکته مغزی، اولین سکته قلبی، جراحی آئورت و…؛ گروه سوم به بیماری‌های اعصاب شامل تومور و …و گروه چهارم به سایر بیماری‌ها شامل بیماری‌های وخیم کبدی و… اختصاص دارد».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: